  • From: "maestro_01" <maestro)01nospam@poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jak podłączyć Merlin u630 w blueconnect?
    Date: Mon, 22 Jun 2009 09:40:37 +0200

    Proszę o poradę. Mam kartkę na PCMCIA Merlin U630 ze starterem taktak.
    Ten zestaw juz chodził ale z aplikacja Blueconnect manager.
    Niestety musiałem przeinstalowac system, płyty z BCM juz nie mam a
    oczywiscie era
    nie udostepnia swoim klientom tej aplikacji bo trzeba znac jakis glupi nr
    licencji.
    Wgralem wiec sterowniki ze strony producenta, utworzyłem polaczenie dialup
    ze wszystkimi danymi, ale niestety przy probie polaczenia modem sie
    inicjalizuje i ciagle wypada
    blad 692 lub 777. Czy ktos moze pomoc, co robie nieprawidlowo, lub podac
    jakis link
    do strony gdzie bede mogl sciagnac sterowniki i aplikaceje BCM?