  • 11. Data: 2013-07-09 11:34:37
    Temat: Re: Jak oni to robią, czyli rzecz o preinstalacji
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Yakhub nabazgrał(a):

    > W liście datowanym 8 lipca 2013 (16:36:33) napisano:
    > Tak.

    No proszę a moje SONY VAIO odpala się w ok. 15-20 sec bo mam długie hasło.

  • 12. Data: 2013-07-09 11:43:14
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-09 11:34, Chris pisze:
    > Yakhub nabazgrał(a):

    > No proszę a moje SONY VAIO odpala się w ok. 15-20 sec bo mam długie hasło.

    Ustaw sobie hasło jak ja: 4-cyfry i wklepuję z numerycznej, to ci się
    będzie odpalał nim pomyślisz o wciśnięciu przycisku "power"...

    Nie rozumiem ludzi, którzy do systemu, czy jakichś mniej ważnych kont
    webowych ustawiają hasła jak do e-banku.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-07-09 12:03:44
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > Nie rozumiem ludzi, którzy do systemu, czy jakichś mniej ważnych kont
    > webowych ustawiają hasła jak do e-banku.

    Po zalogowaniu ma się dostęp do NAS-a (a ten może służyć za backup ważnych
    danych firmowych) dla tego jest hasło inaczej bym olał hasło i nie miał go
    wcale.

  • 14. Data: 2013-07-09 12:17:53
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-09 12:03, Chris pisze:
    > Po zalogowaniu ma się dostęp do NAS-a (a ten może służyć za backup
    > ważnych danych firmowych) dla tego jest hasło inaczej bym olał hasło i
    > nie miał go wcale.

    Nie kwestionuję sensu jego posiadania. Ale do systemu krótkie, proste
    wystarcza, bo jak ktoś naprawdę będzie chciał zdobyć te dane, to z
    dłuższym poradzi sobie równie łatwo jak z krótszym.

    --

  • 15. Data: 2013-07-09 12:20:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Nie kwestionuję sensu jego posiadania. Ale do systemu krótkie, proste
    > wystarcza, bo jak ktoś naprawdę będzie chciał zdobyć te dane, to z
    > dłuższym poradzi sobie równie łatwo jak z krótszym.

    6 znaków to dla systemu jest długie :)

    Co do reszty to się zgadzamm, jak ktoś chce to to zrobi bez problemu.