eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze. › Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 5 Jun 2015 13:47:09 -0700 (PDT)
    Subject: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    Stoi fotoradar i robi zdjęcia uśmiechniętym kierowcom. Robienie zdjęć proste bo każdy
    aparat fotograficzny umie je zrobić. Pomiar prędkości mnie nie interesuje. Jak
    fotoradar nacyka zdjęć to je potem przesyła siecią komórkową do tych co nagrody dają
    za najlepszy uśmiech. Czy jak aparat ma w bebechach wifi to router co można kupić w
    sklepach operatorów komórkowych da radę to jakoś przesłać do mnie do komputera albo
    na jakąś chmurę? Mam kaprys narobić zdjęć z wysokiego komina. Zasilanie z sieci 230V
    tam jest. Nie chciałbym codziennie włazić na komin tylko dwa razy. Raz jak bym
    zakładał skrzynkę z aparatem a drugi jak bym ją zdejmował za pół roku. Jak to ugryźć?
    Są katy sd eyefi. Ale one najpierw wysyłają zdjęcia gdzieś do USA a potem sobie mogę
    je ściągnąć. Też by pasowało bo ta karta jak zobaczy sieć wifi to przesyła fotki i
    kasuje je na karcie. To niby można zrobić chamski włącznik co raz dziennie włączy
    router na czas potrzebny do przesłania zdjęć. Tylko czy to zatrybi?