eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaJak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie interesuje i kosztuje. › Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie interesuje i kosztuje.
    From: koks23 <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie
    interesuje i kosztuje.
    Date: Sun, 12 Apr 2009 12:58:57 +0200

    W telewziji zależy mi tylko na oglądaniu 1-2 kanałów: Travel Channel i
    BBC Knowledge. Pozostałe programy w pakietach nie są mi potrzebne do
    niczego. Więc z tego powodu nie chcę płacić za coś czego nie używam.
    Niestety żaden z usługodawców w Polsce nie ma w ofercie do sprzedaży
    pojedynczych kanałów. Czy taka sytuacja jest na całym świecie? Czy można
    to jakoś obejść w sposób legalny?
    Kiedyś za dawnych czasów można było kupić konkretne karty do
    interesującego programu.
    Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.