  • 11. Data: 2010-03-08 19:07:32
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:68w2so0nwvw5$.dlg@lepper.institute.com...

    > skąd wymyśliłeś tą brednię? od dłuższego czasu wszystkie samochody mają
    > zamontowane kamery rejestrujące przebieg egzaminu, a naruszenie ciągłej
    > przy omijaniu nie jest złamaniem przepisów.

    A jakiś przepis pozwalający jeździć po ciągłej mógłbyś z łaski swojej
    zacytować? Będę bardzo wdzięczny.
    neelix

  • 12. Data: 2010-03-08 19:14:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > NIe powinien wtedy dostać, a jakby dostał to powinien się odwołać - jest
    > to nagrane - niestety jedyne co wywalczy to darmowa powtórka.
    > Ty oblałeś, czy naprawdę jesteś instruktorem?

    Nie oblałem. Nie pisałbym, że kursant. Darmowa powtórka marnym pocieszeniem.
    To tylko zwrot kasy poprzedzony oczekiwaniem na rozstrzygnięcie. Jeśli można
    przejechać między linią a zaparkowanym pojazdem(żadnych ruchów, pusto w
    środku) to zarzut o niebezpieczeństwie jest przynajmniej przesadzony. Gdyby
    kursant zapytał co ma zrobić, a powinien dla własnego bezpieczeństwa to
    mógłby usłyszeć, że to on zdaje a egzaminator ocenia.
    neelix

  • 13. Data: 2010-03-08 19:17:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jakby odstęp nie był bezpieczny to by było bum.

    Chyba dochodzimy do sedna sprawy. Przynajmniej stuknęłyby się lusterka.

    > Po dupie to dostać mógł parkujący za to że blokuje ruch.

    Powinien, chociaż widziałem bardziej niebezpieczne numery kierowców w
    pobliżu elek egzaminacyjnych. Za grosz wyobraźni i szacunku.
    neelix

  • 14. Data: 2010-03-08 19:20:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D35B95E6C026budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Jak blisko i z jaka predkoscia przejechałes od tego zaparkowane auta?
    > ;-P
    > Tak wiem, to nie był twój egzamin. Niemniej post fajnie się wpisał w
    > pozostałe dyskusje z twoim udziałem.

    Wpisał się tylko w Twojej głowie. Nie wysilaj się. Niczego tym nie
    zyskujesz. Pokazujesz tylko, że nie czytasz ze zrozumieniem.

    > Ad meritum - jeżeli kursant uważa, że ominął bezpiecznie - niech się
    > odwołuje.

    Nareszcie ad meritum. Po dyskusji z egzaminatorem wybrał szybki kolejny
    termin.
    neelix

  • 15. Data: 2010-03-08 19:22:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 19:17:29 +0100, neelix napisał(a):

    > Powinien, chociaż widziałem bardziej niebezpieczne numery kierowców w
    > pobliżu elek egzaminacyjnych. Za grosz wyobraźni i szacunku.

    To już raczej nie jest problem egzaminowanego :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-03-08 19:29:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MadMan m...@n...wp.pl ...

    > Jakby odstęp nie był bezpieczny to by było bum.

    to akurat nie musi byc prawda.
    Wszystko zalezy ile jechał i jaki to był odstęp.
    Gdyby prawdąbyło to co napisałes, to nie byłoby paragrafu na spowodowanie
    niebezpieczenstwa, bo od razu karano by za spowodowanie kolizji.

  • 17. Data: 2010-03-08 19:35:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Wpisał się tylko w Twojej głowie. Nie wysilaj się. Niczego tym nie
    > zyskujesz. Pokazujesz tylko, że nie czytasz ze zrozumieniem.

    Wpisał sie, wpisał. (takie uwagi ad personam po raz kolejny pokazuja poziom
    twoich argumentów)
    Pokaze ci na prostym przykładzie: co kursant miałby zrobic, gdyby jednak
    odstep miedzy zaparkowanym samochodem a linia ciągłą był za mały, zeby sie
    tam zmieścic?

    > Nareszcie ad meritum. Po dyskusji z egzaminatorem wybrał szybki kolejny
    > termin.

    Czyli przyznał rację egzaminatorowi. Brawo!
    Gdybys jeszcze ty odpowiedział ad meritum o tym odstepie i predkosci...

  • 18. Data: 2010-03-08 19:40:31
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Najlepsza - brak podstawy prawnej do ukarania.

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    w sprawie znaków i sygnałów drogowych.

    Rozdział 4, par. 86, p. 5

    '5. Znak P-4 "linia podwójna ciągła" rozdziela pasy ruchu o kierunkach
    przeciwnych i oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię i najeżdżania
    na nią.'

  • 19. Data: 2010-03-08 19:46:00
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    choczsz pisze:
    > To jest nieprawda.

    Ja tak oblalem egzamin, okolo 2 lata temu.

  • 20. Data: 2010-03-08 19:47:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 19:40:31 +0100, Stefan napisał(a):

    > '5. Znak P-4 "linia podwójna ciągła" rozdziela pasy ruchu o kierunkach
    > przeciwnych i oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię i najeżdżania
    > na nią.'

    czyli awaria samochodu na pasie oddzielonym linią ciągłą oznacza wg. ciebie
    trwałe zablokowanie drogi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel