-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Jak gadać z warsztatami?
Date: Fri, 20 Aug 2010 16:46:32 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 55
Message-ID: <1...@k...net>
NNTP-Posting-Host: chello089079198080.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282315592 29642 89.79.198.80 (20 Aug 2010 14:46:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 14:46:32 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305286
[ ukryj nagłówki ]
Normalnie mi się już odechciewa :(
Ciągle nie zrobiłem tej nieszczęsnej alfy, a wszystko dlatego, że nikt nie
chce się nią zając. Mam takie wrażenie, jakby mechanicy w warsztatach znali
się tylko na wymianie oleju, a ASO chciało tylko sprzedawać samochody...
Zaliczyłem już parę warsztatów w Dąbrowie Górniczej i Katowicach i
scenariusz zawsze podobny:
- w zwykłym warsztacie na hasło "selespeed" jest skrzywienie i zerowe
zainteresowanie, żeby nawet zajrzeć do środka (wcale nie wiem czy to akurat
selespeed padło, a nie sama skrzynia),
- w ASO (ganinex Katowice) niby miło, ale pomimo osobistej wizyty i dwóch
telefonów, nie udało mi się nawet pogadać z mechanikiem, wygląda że mnie
zlewają,
- w ASO fiata w DG zainteresowanie mną też nikłe, ale od biedy wepną mnie w
komputer tylko, że tu nie mają schematów do alfy i nic mi nie powiedzą i w
ogóle za tydzień zadzwonić, itd...
Mam jakiś kabel co mnie tu radziliście kupić, ale gówno się znam i próby
podpięcia jakiegoś softu zazwyczaj kończą się na tym, że nie działa. Jedyne
co się udało, to skomunikować alfę z programem fiatecuscan, ale ten znów po
wybraniu wersji ze selespeed odmawia współpracy (wersja testowa).
Szczerze, czytając co on wyświetla, to i tak nie jestem pewien czy
zczytanie błędów pozwoli mi na jakąkolwiek diagnozę...
Finalnie, to nie wiem co właściwie zrobić. Ogółem czuję się olewany, co
zresztą nie powinno mnie dziwić, bo problem mam osobliwy i pewnie nikomu
się nie chce grzebać. Ale no, coś z tym samochodem zrobić muszę...
Co radzicie?
- posiłować się z Ganinexem, zamówić do nich lawetę i te błędy zczytać?
pytanie - co dalej? nie wiem na ile komputer może tu pomóc, w sensie, że
powiedzą "wymień to i to, dokręć to i tamto" i biorę sobie samochód na
lawetę dalej i robię gdzieś czy jak? dotąd głównie wymieniałem olej i raz
mi poprawiano zawieszenie, ale takich cyrków to nie miałem...
- wcisnąć samochód jakiemuś warsztatowi "ogólnego zastosowania" żeby
przejrzeli wszystko poza selespeed (wcale nie wiem czy akurat ono padło),
ale jak z nimi gadać żeby ja w ogóle wzięli?
- sprzedać? ktoś będzie chciał samochód, którego nie da się przetestować w
trasie?
Już mi się nawet termin przeglądu skończył i cała ta sytuacja trochę mnie
irytuje. Rozumiem, że naprawa to będą pewnie znaczące koszty, ale trochę
się czuję jak w PRL-u z tym wszystkim...
--
Kapsel
http://kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 20.08.10 17:41 J.F.
- 20.08.10 18:01 Sebastian
- 20.08.10 19:18 Marcin
- 20.08.10 19:22 Kapsel
- 20.08.10 21:55 to
- 20.08.10 22:23 Kapsel
- 20.08.10 22:25 Ludvigus
- 20.08.10 22:38 Ludvigus
- 21.08.10 07:14 megrims
- 21.08.10 13:25 Tomasz Pyra
- 22.08.10 03:29 Robert Rędziak
- 22.08.10 03:30 Robert Rędziak
- 22.08.10 08:37 Lewis
- 22.08.10 09:53 Robert Rędziak
- 22.08.10 10:01 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=