  • 111. Data: 2012-03-05 01:10:20
    Temat: Re: Jak działa taka dziwna prądnica?
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Cud jakiś bo przeciętny rowerzysta to wszystkiego co ma do dyspozycji w
    > nogach
    > to ok. 30 watów. Nie wierzysz to zrób sobie rowerek z prądnicą i obciąż ją
    > żarówką reflektorową 45W. Ze dwie minuty popedałujesz jak jesteś w miarę
    > młody
    > i padniesz.

    w wieku ok 17 lat przechodziłem terapię po urazie - m.in. na rowerku
    gimnastycznym (tj terapeutycznym, szpitalnym) wyskalowanym w.. Watach.
    tzn o regulowanym obciążeniu. kręcenie "w pusto" mnie nudziło więc go sobie
    zawsze podkręcałem. 150...200, maksymalnie 300W były optymalne tzn
    przypominały z grubsza realny rower, pot na czoło występował po ok 20
    minutach (chyba przejście z instalacji cukrowej na tłuszczową). zresztą
    popatrz na moce silników w motorowerach, skuterkach, segwayach itp.
    najskromniejsze elektryczne to ok 500W.

  • 112. Data: 2012-03-05 07:45:15
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 28 Feb 2012 17:57:39 +0100,
    J.F <j...@p...onet.pl> screamed:

    > A ktory to i jak sie tam wspina ?

    Fragment Orlej Perci. Wchodzi się od strony Markowych Szczawin.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 08:44:32 user up 13098 days, 20:39, 1 user, load average: 0.56, 0.01, 0.22 ]

    Where there is no patrol car, there is no speed limit. -- Peter Beckmann

  • 113. Data: 2012-03-05 09:51:45
    Od: "Stasiek_T" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" >>

    > Fragment Orlej Perci. Wchodzi się od strony Markowych Szczawin.

    Od strony Markowych Szczawin to strasznie długa droga jest. Muszą być jakieś
    krótsze.

  • 114. Data: 2012-03-05 10:08:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasiek_T" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Artur M. Piwko" >>
    > Fragment Orlej Perci. Wchodzi się od strony Markowych Szczawin.
    >
    >Od strony Markowych Szczawin to strasznie długa droga jest. Musz? być
    >jakie? krótsze.

    Jest czarny szlak od doliny 5 stawow. 1:30 w gore normatywnie.

    A o jednak od 1650 na 2291 = 641m roznicy, prawie 95W dla turysty o
    masie 80kg.
    I te czasy to sa na przecietnego turyste - zdrowa mlodziez bez
    problemu urwie troche.

    J.

  • 115. Data: 2012-03-05 10:42:32
    Temat: Re: Jak dzia?a taka dziwna pr?dnica?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 5 Mar 2012 10:51:45 +0100,
    Stasiek_T <t...@p...onet.pl> screamed:

    > Od strony Markowych Szczawin to strasznie d?uga droga jest. Musz? byae jakie?
    > krótsze.

    O kurcze... Faktycznie jest kawałek. :D Murowaniec. Też na M. :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 11:41:39 user up 13098 days, 23:36, 1 user, load average: 0.56, 0.01, 0.22 ]

    Fremen add spice to life!

  • 116. Data: 2012-03-05 20:34:58
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    adamschodowy <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > minutach (chyba przejście z instalacji cukrowej na tłuszczową). zresztą
    > popatrz na moce silników w motorowerach, skuterkach, segwayach itp.

    A łyżka na to niemożliwe. Weź jeszcze jednego z mocarzy z grupy i pchajcie
    samochód. Może być mały fiat. On ma rozrusznik o mocy chyba 600W i na samym
    rozruszniku na drugim biegu tak ze 3km/h da radę chwilę pojechać. Obstawiam że
    po pół godzinie pchania jaja będziecie mieli w okolicach kolan. I po co to
    pieprzenie jaki Ty i inni silni jesteście. Prosty test was wykończy.

  • 117. Data: 2012-03-05 20:53:15
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jj381i$k0s$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > po pół godzinie pchania jaja będziecie mieli w okolicach kolan. I po co to
    > pieprzenie jaki Ty i inni silni jesteście. Prosty test was wykończy.

    Tak, przyznaję nie dam rady .... już dłużej z Tobą dyskutować.
    dla mnie EOT

    --
    Desoft

  • 118. Data: 2012-03-06 19:14:42
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Desoft napisał:

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:jj381i$k0s$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, przyznaję nie dam rady .... już dłużej z Tobą dyskutować.
    > dla mnie EOT

    Ale on ma racje. Kogutki nie dysponują mocami większymi od 20 - 30 W (w
    tym ze dwa waty na potrzeby mózgu) - więc czemu się dziwisz?

    --
    Darek

  • 119. Data: 2012-03-07 16:38:38
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-03-2012 o 20:14:42 Dariusz K. Ładziak
    <d...@n...pl> napisał(a):

    >>> samochód. Może być mały fiat. On ma rozrusznik o mocy chyba 600W i na

    > Ale on ma racje. Kogutki nie dysponują mocami większymi od 20 - 30 W (w
    > tym ze dwa waty na potrzeby mózgu) - więc czemu się dziwisz?

    Trafiony, zatopiony. Dziwię się wam że chce się wam bić pianę z tym ptasim
    troll-em znanym także na innych grupach, tyle czasu.
    Sami widzicie że on wszystko wie lepiej. Gdzie indziej jest podobnie,
    żadne argumenty do niego nie trafiają.

    --
    Pozdr
    JanuszK