  • 1. Data: 2010-12-11 09:31:23
    Temat: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Odbieram samochód po małym puknieciu w tył. Dowód zabrany przez policje,
    pokwitowanie juz nie ważne, jedyne co jest to ubezpieczenie.

    Jak dojechac od warsztatu na przegląd?

    Wesja właściciela warsztatu: normalnie, wsiadasz Pan i jedziesz, policja
    nie robi problemów.

    Wersja moja: laweta.

    Mam się kłucić czy policja odpuszcza?

  • 2. Data: 2010-12-11 09:40:47
    Temat: Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Jak dojechac od warsztatu na przegląd?
    >
    > Wesja właściciela warsztatu: normalnie, wsiadasz Pan i jedziesz, policja

    Jeśli szkoda z OC sprawcy, to ubezpieczyciel powinien pokryć koszt lawety.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2010-12-11 09:45:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-11 09:40, yabba wrote:
    > Jeśli szkoda z OC sprawcy, to ubezpieczyciel powinien pokryć koszt lawety.

    *Wiem*. Mam rownież darmową lawetę z AC do wyboru. Pytam czy mam się z
    wlascicielem kłucić o to żeby mi przelawetował w ramach naprawy, czy mam
    olać i nie tracic czasu bo policja przymyka oko jesli "jedzie się w
    kierunku stacji diagnostycznej". I zdaje sobie sprawę z bzdurności tego
    stwierdzenia ...

  • 4. Data: 2010-12-11 09:59:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Mam się kłucić czy policja odpuszcza?

    A dlaczego policja ma odpuscic? Na tylnej szybie masz ogloszenie, ze nie
    masz DR ?

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-12-11 10:18:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-11 09:59, P_ablo wrote:
    > A dlaczego policja ma odpuscic? Na tylnej szybie masz ogloszenie, ze nie
    > masz DR ?

    Nie. Jednak ponieważ "wszyscy tak robią" to jestem ciekawy czy
    faktycznie wszyscy mają szczęście czy policja przymyka oko.

    Ja wybieram się lawetą, ale wersja wlaściciela warsztatu mnie zaskoczyła.

  • 6. Data: 2010-12-11 10:19:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-11 09:48, J_K_K wrote:
    > Lepiej go nie kłuj,
    > bo Cię zaskarży ;-)

    Przepraszam, ale ja zwykły leń gramatyczno/ortograficzny jestem.
    Przepraszam i nie obiecuje poprawy.

  • 7. Data: 2010-12-11 10:20:17
    Od: Dominik <d...@g...com>

> [...]
    > olać i nie tracic czasu bo policja przymyka oko jesli "jedzie się w
    > kierunku stacji diagnostycznej". I zdaje sobie sprawę z bzdurności tego

    Grr... KŁÓCIĆ !!!

    Ja bym brał lawetę z OC sprawcy. Jeszcze, żebym później musiał się z
    Policją gimnastykować, tłumaczyć...

    Dominik

  • 8. Data: 2010-12-11 10:22:37
    Od: Dominik <d...@g...com>

    > Nie. Jednak ponieważ "wszyscy tak robią" to jestem ciekawy czy
    > faktycznie wszyscy mają szczęście czy policja przymyka oko.
    >
    > Ja wybieram się lawetą, ale wersja wlaściciela warsztatu mnie zaskoczyła.

    Wiesz, ja mam mechanika od którego do stacji jest 300m - więc tutaj
    lawety racze bym nie brał i wybrałbym wersję mechanika.
    Zależy ile na kołach musisz śmignąć do Stacji Diagnostycznej :)

    Pzdr
    Dominik

  • 9. Data: 2010-12-11 10:39:49
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

> [...]
    > wlascicielem kłucić o to żeby mi przelawetował w ramach naprawy, czy mam
    > olać i nie tracic czasu bo policja przymyka oko jesli "jedzie się w

    1. Czy zdarza się, że policjanci w trakcie kontroli przymykają oko w takich
    sytuacjach?
    TAK

    2. Czy zdarza się, że policjanci w trakcie kontroli nie przymykają oka w
    takich sytuacjach?
    TAK

    Nie bardzo wiem, czego oczekujesz od grupowiczów... Chcesz, żeby ktoś Ci dał
    gwarancje, że Ci sie upieze w trakcie wpadki?

    >I zdaje sobie sprawę z bzdurności tego stwierdzenia ...

    No właśnie...

    Iksinski

  • 10. Data: 2010-12-11 10:44:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 10:20:17 +0100, Dominik wrote:
    >Grr... KŁÓCIĆ !!!
    >Ja bym brał lawetę z OC sprawcy. Jeszcze, żebym później musiał się z
    >Policją gimnastykować, tłumaczyć...

    Rozsadnie .. ale potem Tobie tez podniosa skladke :)

    J.