  • 11. Data: 2010-02-10 18:19:00
    Temat: Re: "Ja nic nie muszę.Żyję w Polsce".
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:4b71d79a$1@news.home.net.pl...

    > Czasami niestety tak bywa, ale często sa to zwykłe głupki. W ogóle
    > ciekawi mnie co powoduje, że duża część przyjezdnych jest jakby
    > przyspawana do lewego pasa. Prawy ich stresuje, czy jak?

    Takie miejsca są wyjątkowo wypadkogenne. Przeraża mnie ta bezmyślność
    drogowców, bo jest na to rada. Wystarczy puszka farby. Wymalować prawy jako
    do skrętu a lewy na wprost i po problemie. Podobnie jest z rondami
    wielopasowymi. Jedziesz lewym to gówno widać, a jak prawym to z lewego
    czmyha przed maską a po hamowaniu z tyłu drugi wali w dupę. Jak nie kijem to
    pałą.

    neelix

  • 12. Data: 2010-02-10 18:21:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    .

    > Szczerze?
    > To z powodu takich jak autor wątku, którzy DC nawiedzili po latach
    > oglądania
    > go wyłącznie przez internet, to prawym się ostatnio kiepsko jeździ --
    > jesteś
    > drugi na skrzyżowaniu, po lewej dwa albo więcej, a taka cipa przed tobą
    > się
    > boi i wpuszcza wszystko co się rusza.
    > Chyba lepiej, żeby się tego lewego pasa trzymali...

    Szczerze, ale od rzeczy. Jak zwykle mylisz się co do autora wątku. :-(
    Poziom debila w DC systematycznie rośnie.

    neelix

  • 13. Data: 2010-02-10 21:44:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Feb 2010 18:21:15 +0100, osobnik zwany neelix
    wystukał:

    mówisz o sobie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2010-02-11 09:16:52
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > ...a on do mnie, że żyje w Polsce i nic nie musi.
    Trafi kiedyś na kogoś w wysłużonej służbówce i będzie musiał... szukać blacharza.
    Nie przejmuj się więc, bo nie warto.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 15. Data: 2010-02-11 16:53:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Dnia pięknego Wed, 10 Feb 2010 18:21:15 +0100, osobnik zwany neelix
    > wystukał:

    .

    > mówisz o sobie?

    A nie o Tobie?
    neelix

  • 16. Data: 2010-02-11 16:58:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.
    > Trafi kiedyś na kogoś w wysłużonej służbówce i będzie musiał... szukać
    > blacharza.
    > Nie przejmuj się więc, bo nie warto.
    > Pozdrawiam.

    Przejmuję się, bo często muszę to przerabiać. Jak stanę na lewym to kręcę
    bat na siebie. Puszczając z prawej mogę dostać w dupę. Jak na prawym i nie
    przewidzę do końca idioty to jest ryzyko zrypania lewego boku na całej
    długości. Wielu nie ma wyobraźni i szarżuje do końca.
    neelix

  • 17. Data: 2010-02-11 21:07:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Feb 2010 16:53:28 +0100, osobnik zwany neelix
    wystukał:

    .

    > A nie o Tobie?
    > neelix

    to już nawet nie wiesz o kim? Może zapal światła to Cię oświeci.

  • 18. Data: 2010-02-12 19:15:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > to już nawet nie wiesz o kim? Może zapal światła to Cię oświeci.

    Dowartościowałeś się? Bardzo prymitywny sposób.
    neelix

  • 19. Data: 2010-02-13 00:16:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Feb 2010 19:15:03 +0100, osobnik zwany neelix
    wystukał:

    > Dowartościowałeś się? Bardzo prymitywny sposób. neelix

    nie muszę, ja po prostu mam z Ciebie ubaw :)

  • 20. Data: 2010-02-13 13:23:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 12 Feb 2010 19:15:03 +0100, osobnik zwany neelix
    > wystukał:

    > nie muszę, ja po prostu mam z Ciebie ubaw :)

    To skutek tego, że masz zawężone horyzonty.
    neelix