  • 181. Data: 2016-11-16 23:21:47
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wlaczal sie do ruchu, jeszcze sie nie wlaczyl jak dostal strzala. Jesli nie wiemy
    czego nie widac to nikt nie moze jakiejs tezy przekazywac jako pewnik. Mogl sie
    zatrzymac i wlaczac ale rowniez mogl sie zatrzymac i spelniac warunek bycia w ruchu
    po zatrzymaniu. Bedac w ruchu nie musi spelniac warunku szczegolnej ..... w stosunku
    do wlaczajacych sie do ruchu.

  • 182. Data: 2016-11-16 23:33:28
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-11-15 o 21:05, re pisze:
    > ---
    > Co tu jest do umienia ?
    Jeszcze ze dwie spacje poproszę. Będzie lepiej.

    > Taki czytnik.
    Zmień. Albo naucz się konfigurować.

    > O cytowaniu wiesz pewnie tylko
    > tyle na ile się snobujesz na inne kodowania, inne standardy.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Że co proszę?
    Już wiem, ze czytnika skonfigurować nie potrafisz.
    A teraz też widać, że zdania złożyć poprawnie tez nie jest Ci łatwo.
    Giertych odniósł sukces :)

  • 183. Data: 2016-11-16 23:49:33
    Temat: Praktycznie niemożliwe. Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >ale rowniez mogl sie zatrzymac i
    >spelniac warunek bycia w ruchu po zatrzymaniu.

    Praktycznie niemożliwe.
    Opisz sytuację, że pojazd nagle zatrzymuje się
    i gwałtownie/natychmiast cofa się.
    Jaki warunek ruchu drogowego wymusza taką jazdę ?
    albo ktore przepisy PoRD nakazują taką jazdę ?

  • 184. Data: 2016-11-17 00:05:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jawi"

> [...]

    Już wiem, ze czytnika skonfigurować nie potrafisz.
    A teraz też widać, że zdania złożyć poprawnie tez nie jest Ci łatwo.
    Ty nie umiesz, czytać nie umiesz. Niepotrzebnie piszesz.

  • 185. Data: 2016-11-17 00:21:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Oj - to nie tak dziala.
    > Mozesz wyjechac z parkingu, ja, jadac ulica, w ciebie wjade i wina
    > bedzie twoja.

    jezeli odwrócisz kombi to ono stoi.
    a przed nim stoi megrims.
    jesli to kombi ruszy i przywali w niego to będzie winne.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 186. Data: 2016-11-17 02:05:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystarczy ze nie ma takich ktore zabraniaja. Ktory przepis zabrania ze po dojechaniu
    do konca slepej ulicy nie wolno od razu zaczac cofac? W takiej sytuacji ma sie
    pierwszenstwo przed wszystkimi ktorzy by wyjezdzali w tym czasie z bram. Mozna cofac
    i miec pierwszenstwo.

  • 187. Data: 2016-11-17 04:33:42
    Temat: Re: Praktycznie niemożliwe. Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Wystarczy ze nie ma takich ktore zabraniaja. Ktory przepis zabrania ze po
    >dojechaniu do konca slepej ulicy nie wolno od razu zaczac cofac?

    Na filmie nie widać czy ta jezdnia zaraz sie kończy, czy nie.
    Jeżeli kombi dojechało do końca jezdni, czyli zostało jej niewiele
    to sprawa staje się niejasna i pozostaje sąd.
    Podstawowa sprawa to ile tej jezdni zostało ? czy kombi
    moglo jechać dalej, czy nie i jak daleko mogło jechać ?
    Jeżeli kombi nie mogło dalej jechać, bo jezdnia skończyła się
    to megrims powinien to widzieć
    i powinien poczekać na to co kombi będzie robić.

  • 188. Data: 2016-11-17 04:56:10
    Temat: Art. 4 Re: Praktycznie niemożliwe.
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

> [...]

    >Wystarczy ze nie ma takich ktore zabraniaja. Ktory przepis zabrania ze po
    >dojechaniu do konca slepej ulicy nie wolno od razu zaczac cofac?

    Na korzyść megrimsa jest taki przepis :

    PoRD Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają
    prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania.

  • 189. Data: 2016-11-17 07:21:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-16 o 23:33, Jawi pisze:
    > Jeszcze ze dwie spacje poproszę. Będzie lepiej.

    Mam prośbę - nie zwracaj uwagi na tę kloakę "re", no chyba że lubisz być
    sprowadzany do parteru przez idiotę, tak jak to ono zrobiło w odpowiedzi
    do ciebie.

    Nie odpowiadać, nie dyskutować z re, samo zdechnie.

    --
    Liwiusz

  • 190. Data: 2016-11-17 09:29:20
    Od: p...@g...com

    --Nie kazde zatrzymanie skutkuje procedura wlaczania.

    ale kazde cofanie podlega przepisom:

    przy cofaniu ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub uczestnikowi ruchu i zachować
    szczególną ostrożność, a w szczególności:

    a) sprawdzić, czy wykonywany manewr nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub
    jego utrudnienia,

    b) upewnić się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda; w razie trudności w
    osobistym upewnieniu się kierujący jest obowiązany zapewnić sobie pomoc innej osoby.

    fakt ze rs wlaczal sie dopiero do ruchu nie ma znaczenia bo byl juz widoczny dla tego
    w kombi i pozostaje sie tylko przyznac do olania przepisow lub umyslnego przylozenia
    co skutkuje tym samym ...