  • 1. Data: 2010-02-28 17:36:26
    Temat: IziGSM
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Witam. Czy ktoś miał styczność z firmą IziGSM? Chcę przez internet u nich kupić
    baterię do telefonu. Ma to być bateria firmy (?) Maxximus o pojemności 1700mAh. Czy
    ta pojemność to nie jakaś lipa?

    --
    Pozdrawiam.
    Darek

  • 2. Data: 2010-03-01 16:01:19
    Temat: Re: IziGSM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał
    >Chcę przez internet u nich kupić baterię do telefonu.
    >Ma to być bateria firmy (?) Maxximus o pojemności 1700mAh.
    >Czy ta pojemność to nie jakaś lipa?

    I ile ma oryginalna ?
    Mysle ze lipa, tylko pytanie o ile - 10%, 2 razy, 3 razy -
    Chinczycy nie znaja umiaru.

    Generalnie - nie licz na wiecej niz bylo oryginalnie.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-01 17:24:41
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał
    >
    > I ile ma oryginalna ?

    Oryginalna ma chyba 900. To stary telefon (Nokia 7650) ale mam do niej
    sentyment i czasem jej używam choć mam E66:)