  • 1. Data: 2010-02-28 17:50:58
    Temat: [mBank mobile] Taka ciekawostka email <-> sms
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Otóż odkryłem, że w kwestii wysyłania SMS-ów na e-mail i odwrotnie nr
    mBank mobile zachowuje się dokładnie tak, jak telefon w sieci Plus, tj.
    można wysyłać SMS na adres e-mail na nr 119999 w formacie (adres)treść,
    a w odwrotną stronę działają adresy 4...@t...plusgsm.pl. Działa
    to w każdym razie na numerze przeniesionym z innej sieci - bo tylko na
    takim mogłem to sprawdzić.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-03-01 10:32:21
    Temat: Re: [mBank mobile] Taka ciekawostka email <-> sms
    Od: Marx <M...@n...com>

    A jest takie cos w innych sieciach, np Orange?
    Marx

  • 3. Data: 2010-03-01 16:51:34
    Od: "r." <n...@n...com>

    Grzexs pisze:
> [...]
    > a w odwrotną stronę działają adresy 4...@t...plusgsm.pl. Działa
    > to w każdym razie na numerze przeniesionym z innej sieci - bo tylko na

    Owszem działa na numerze przeniesionym z WP->play->mbank, ale na 2
    przeniesionych prosto z simplusa juz nie ;)

    pozdrawiam
    r.

  • 4. Data: 2010-03-01 21:29:15
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Owszem działa na numerze przeniesionym z WP->play->mbank, ale na 2
    > przeniesionych prosto z simplusa juz nie ;)

    Mój był przeniesiony z Ery!

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-03-01 21:31:25
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Jest - <http://pl.wikipedia.org/wiki/SMS>.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2010-03-01 22:05:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-01 22:29, Grzexs wrote:

    > Mój był przeniesiony z Ery!

    Dwa numery: jeden z Ery, drugi z Heyah - nic nie dochodzi.

  • 7. Data: 2010-03-04 08:35:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-01 22:31, Grzexs pisze:

    > Jest - <http://pl.wikipedia.org/wiki/SMS>.

    ale wiesz co piszesz czy tylko ci sie wydaje?
    Marx

  • 8. Data: 2010-03-04 20:00:22
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > ale wiesz co piszesz czy tylko ci sie wydaje?

    Zdaje się, że patrzymy na ten sam obiekt z dwóch przeciwnych stron.

    --
    Grzexs