  • Data: 2009-10-18 09:59:42
    Temat: IrfanView resize
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam plik jpg wielkosci 5643 KB i chce go nieco zmniejszyc w irfanview -
    wybieram batch conversion -> advanced -> resize - set new size as percentage
    of original ustawiam na 90 % (z pozostalych opcji zaznaczone mam tylko
    "preserve aspect ratio" i otrzymuje plik na wyjsciu "ważący" 7090 KB czyli
    znacznie wiecej niz plik wejsciowy, a oczekiwalem pliku "lżejszego" w
    okolicach < 5000 KB. Dlaczego tak sie dzieje ?