  • 11. Data: 2016-03-18 13:21:39
    Temat: Re: Iphone 4s - czy istnieje iOS lepszy od 6.1.3?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-18 o 10:59, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Raczej teatralny histeryk z niego "uch, och, nie da się używać".
    > Jak się nie da używać, narzekasz tak strasznie to pozbądź
    > się ciężaru i sprezentuj komuś, kto to urządzenie doceni... :-)

    Ale dlaczego ma komuś prezentować, zamiast sprzedać po rynkowej stawce?

    > Bo ja widzisz używam starszej wersji, z jeszcze powolniejszym
    > prockiem i uważam ze jak najbardziej da się go używać... O!

    Widać masz małe wymagania, siłą rzeczy, jak każdy ajfoniarz.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-03-22 00:19:35
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 13:21:43 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Ale dlaczego ma komuś prezentować, zamiast sprzedać po rynkowej stawce?

    Nie chce mi się określać kim trzeba być, żeby proponować odebranie dzieciakowi
    zabawki i przesłanie "komuś, kto to urządzenie doceni".
    --
    Akarm

  • 13. Data: 2016-03-22 00:45:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale dlaczego ma komuś prezentować, zamiast sprzedać po rynkowej stawce?

    Bo się zgrywa że trzyma bezużyteczny w szufladzie... :-)
    Gdyby chciał sprzedać to już by sprzedał dawno.

    > Widać masz małe wymagania, siłą rzeczy, jak każdy ajfoniarz.

    Najwyraźniej :-))

  • 14. Data: 2016-03-22 00:46:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Nie chce mi się określać kim trzeba być, żeby proponować odebranie
    > dzieciakowi zabawki i przesłanie "komuś, kto to urządzenie doceni".

    No to jak to jest, tak naprawdę... dzieciak się bawi jednak, czyli iP4 nie
    jest nieużyteczny, prawda? Wyszło szydło z wora :-) I o to mi chodziło.

  • 15. Data: 2016-03-22 01:39:05
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/21/2016 7:19 PM, Akarm wrote:

    > Nie chce mi się określać kim trzeba być, żeby proponować odebranie dzieciakowi
    zabawki i przesłanie "komuś, kto to urządzenie doceni".

    zabawne jest, że stary nie dał rady, a dzieciak jakoś wykombinował, że
    iphona jednak można używać. nie wiem co o tym myśleć. <rs>

  • 16. Data: 2016-03-22 11:19:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 marca 2016 01:39:10 UTC+1 użytkownik rs napisał:

    > zabawne jest, że stary nie dał rady,

    Stary nie tyle nie dał rady, ile stwierdził nieprzydatność.
    Stary zdecydowanie woli Samsunga.

    > a dzieciak jakoś wykombinował, że
    > iphona jednak można używać. nie wiem co o tym myśleć. <rs>

    Stary, w przeciwieństwie do dzieciaka, nie potrzebuje zabawki do gier.
    Przypomnę, że pisałem o tym na samym początku. Chodziło o to, że nie we wszystkie gry
    można grać jeśli jest zainstalowany iOS 6.1.3.
    --
    Akarm

  • 17. Data: 2016-03-22 21:33:48
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    rs <n...@n...spam.info> wrote:

    > zabawne jest, że stary nie dał rady, a dzieciak jakoś wykombinował, że
    > iphona jednak można używać. nie wiem co o tym myśleć. <rs>

    Najlepiej nie myśl, sławiński, bo i tak ci to nie wychodzi.