    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Iphone 4s - czy istnieje iOS lepszy od 6.1.3?
    Date: Fri, 11 Mar 2016 07:18:14 -0600

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:56e290a1$0$656$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zanim zrobisz update poszukaj dobrze info w sieci. Mam iPada 2, ktory jest
    > chyba odpowiednikiem Twojego iPhone'a. Z kazda nowa aktualizacja tablet
    > coraz bardziej przypomina cegle. Zaden z androidowych telefonow, nawet
    > starenka Defy z 512MB RAMu tak nie mulila.
    > Oprocz dlugich "chwil zamyslenia" ( w swiecie iOS nie ma czegos takiego
    > jak mulenie) dochodzi niestabilnosc, musialem kilka razy wylaczyc i
    > wlaczyc urzadzenie, zeby zaczelo jakos pracowac.
    > Niby mozna zrobic downgrade do iOS6 ale wiaze sie to z grzebaniem a prawde
> [...]

    No więc jeśli to byłby iPhone4 (ten mój) to nie polecałbym upgrade.
    Rzeczywiście mocno przymula po upgradzie do iOS 7.

    Ale - iPhone4S ma chyba inny, szybszy procesor i to może mieć jednak sens.
    Tu masz porównanie właśnie zrobione na najstarszym z tych wciąż
    obsługiwanych przez wszystkie wersje iOS, właśnie iPhone4S:
    http://www.redmondpie.com/speed-test-between-ios-9-v
    s-ios-8-vs-ios-7-vs-ios-6-vs-ios-5-on-iphone-4s/