  • 1. Data: 2009-08-08 22:31:48
    Temat: Iphone 3g 3gs
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    Tak patrze, testuej i chyba troche szybszy ale w 99% to jest to samo. Fajny
    ten system bo multi touch i szybki ale duze to i nieporeczne, no i flasha w
    safari nie ma.

  • 2. Data: 2009-08-09 08:05:02
    Temat: Re: Iphone 3g 3gs
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 00:31:48 +0200, looker napisał(a):

    > Tak patrze, testuej i chyba troche szybszy ale w 99% to jest to samo. Fajny
    > ten system bo multi touch i szybki ale duze to i nieporeczne, no i flasha w
    > safari nie ma.

    Nie możesz tak pisać, nowych odkrywczych funkcji jest więcej.
    Np. przegrzewanie się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-08-09 08:35:58
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    looker pisze:
    > Tak patrze, testuej i chyba troche szybszy ale w 99% to jest to samo. Fajny
    > ten system bo multi touch i szybki ale duze to i nieporeczne, no i flasha w
    > safari nie ma.

    No to pewnie jeszcze nie wiesz, ze mozna zarobic wiecej sprzedajac to
    samo pod inna nazwa! :P

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 4. Data: 2009-08-09 08:52:12
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.08.2009 perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał/a:

    > No to pewnie jeszcze nie wiesz, ze mozna zarobic wiecej sprzedajac to
    > samo pod inna nazwa! :P

    Nie dokarmiaj, nie czujesz że trol chce flejma usmażyć?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 5. Data: 2009-08-09 09:07:31
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Nie dokarmiaj, nie czujesz że trol chce flejma usmażyć?

    Jakiego flejma, po zapoznaniu sie z 3gs liczylem na jakies roznice a ich
    wlasciwie nie ma.

  • 6. Data: 2009-08-09 09:30:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.08.2009 looker <l...@l...pl> napisał/a:

    > Jakiego flejma, po zapoznaniu sie z 3gs liczylem na jakies roznice a ich
    > wlasciwie nie ma.

    Ale to było wiadome od 2 miesięcy, więc na co liczyłeś? Gabaryty te same,
    raczej usprawiedliwione wielkością lcd - nie miał być mniejszy, multi touch
    taki sam więc nie wiem o co kaman. Jak byś chciał wykazać różnice to byś
    znalazł tam gdzie są. A tak to flame nie warty kontynuacji, bo wszystko szło
    na grupie. Chyba że chciałeś się pochwalić że go macałeś <brawo>.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 7. Data: 2009-08-09 10:01:57
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > na grupie. Chyba że chciałeś się pochwalić że go macałeś <brawo>.

    Czym tu sie chwalic, dostalem go na demo do sprzedazy innych i tyle. Roznice
    minimalne od 3G, ludzie chyba tego nie kupia juz tak jak rok temu.

  • 8. Data: 2009-08-09 10:45:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie możesz tak pisać, nowych odkrywczych funkcji jest więcej.
    > Np. przegrzewanie się.

    Phiii a godelowe windows mobile nadaj nie opanowalo techniki produkcji
    dotykowych ekranow same wciskane, Waldus tez nie wspomina o dziurze w
    SMS ktora narusza bezpieczenstwo WM, ale za to chetnie wspomni o 3.0.1
    iphoneOS heheheh hipokryta

  • 9. Data: 2009-08-09 10:46:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

    > Jakiego flejma, po zapoznaniu sie z 3gs liczylem na jakies roznice a ich
    > wlasciwie nie ma.

    Na co liczyles ? Urzadzenie kosztuje tyle samo co 3G ma lepszy
    procesor czy sterownie glosem (a nie namiastke wybierania glosowego jak
    konkurencja). Nie ma problemu kup 3G jest w wersji 8GB dla golodupcow

  • 10. Data: 2009-08-09 13:11:45
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Czym tu sie chwalic, dostalem go na demo do sprzedazy innych i tyle. Roznice
    > minimalne od 3G, ludzie chyba tego nie kupia juz tak jak rok temu.

    Czemu? Teraz wszyscy co nie kupili bo nie miał mms i navi powinni
    na kolanach do salonu, odszczekać i zanabyć ;D

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***