  • 1. Data: 2012-03-12 10:08:25
    Temat: Iphone
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    Witam!

    Zaktualizowałem iOSa w iPhonie 3GS 16GB z wersji 3.coś-tam do najnowszej
    5.1
    Generalnie wszystko jest OK, poza tym że teraz nie odbiera i nie wysyła
    wiadomości SMS.

    1. Centrum wiadomości jest na pewno OK
    2. Uruchomiona jest transmisja danych do sieci komórkowej.
    3. Na innej karcie SIM (1 rocznej) też nie działa.
    3. Zerowanie ustawień sieciowych nic nie daje.
    3. Zerowanie wszystkich ustawień też nic nie daje.

    Czy ktoś ma pomysł co można z tym dalej zrobić, tak aby telefon zaczął w
    końcu odbierac i wysyłać SMSy - bo mi pomysly sie skonczyly.
    Jakie jest jakieś duże forum iPhonowe, gdzie byłaby wieksza społeczność
    użytkowników tych telefonów?

  • 2. Data: 2012-03-12 12:49:46
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    fcevfe wrote:
> [...]
    > najnowszej 5.1
    > Generalnie wszystko jest OK, poza tym że teraz nie odbiera i nie

    Myślę że że jest to delikatna sugestia że nalezy kupić nowego iphona, w
    starych będzie sie teraz powoli wygaszać poszczególne funkcje, tak aby
    najnowszy iphone był jeszcze bardziej amejzing w stosunku do starych
    modeli...

    Należy sobei powiedzić, skoro FIRMA uważa, że nie potrzbuję wysyłać smsów to
    tak jest pewnie lepiej dla mnie. Należy sie z tym pogodzisz.

  • 3. Data: 2012-03-12 12:53:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości

    >Należy sobei powiedzić, skoro FIRMA uważa, że nie potrzbuję wysyłać
    >smsów to tak jest pewnie lepiej dla mnie. Należy sie z tym pogodzisz.

    Badania rynkowe dowodza ze klienci nie chca wysylac SMS :-)

    Szczegolnie kreatywni klienci, ktorym iphone oferuje tyle roznych
    lepszych mozliwosci :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-03-12 13:07:55
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

  • 5. Data: 2012-03-12 13:18:35
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:07:55 +0100, fcevfe napisał(a):

    > Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

    Ja chcę powiedzieć, że odpowiadamy POD cytatem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 6. Data: 2012-03-12 13:23:47
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    Jak na calego posta odpowiadasz to na gorze.

  • 7. Data: 2012-03-12 13:25:56
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:23:47 +0100, fcevfe napisał(a):

    > Jak na calego posta odpowiadasz to na gorze.

    Odpowiadamy POD cytatem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 8. Data: 2012-03-12 13:31:04
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    A jaki to ma zwiazek z tematem?

  • 9. Data: 2012-03-12 13:34:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:31:04 +0100, fcevfe napisał(a):

    > A jaki to ma zwiazek z tematem?

    Widzę, że bardzo dobitnie usiłujesz zaprezentować swoją nietuzinkową
    osobowość, choć wydawało się to niepotrzebne po pierwszym poście.

    Odpowiadamy POD cytatem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 10. Data: 2012-03-12 13:40:27
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    tak, tak
    EOT