  • 1. Data: 2015-10-11 17:25:03
    Temat: Internet stacjonarny - najtańsza oferta?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Który operator dałby mi najtańszą ofertę na internet
    rzędu 3-4 GB miesięcznie, na kartę lub abonament...
    Modem USB mam własny, aktualnie mam OrangeFree.

  • 2. Data: 2015-10-11 19:52:02
    Temat: Re: Internet stacjonarny - najtańsza oferta?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.10.2015 o 17:25, Pszemol pisze:
    > Który operator dałby mi najtańszą ofertę na internet
    > rzędu 3-4 GB miesięcznie, na kartę lub abonament...
    > Modem USB mam własny, aktualnie mam OrangeFree.
    w polsce? Czy osoba która będzie miała ten internet jest na tyle kumata
    aby sobie doładować, wysłać kod, wpisać hasło?
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-10-11 20:01:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-11 o 19:52, ToMasz pisze:
    > w polsce? Czy osoba która będzie miała ten internet jest na tyle kumata
    > aby sobie doładować, wysłać kod, wpisać hasło?
    > ToMasz

    I czy ma zasięg 4G?

  • 4. Data: 2015-10-12 02:36:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > w polsce?

    Tak, w Polsce.
    A Orange Free operuje gdzieś poza Polską?
    Nie bardzo rozumiem skąd ta niepewność :-)

    > Czy osoba która będzie miała ten internet jest na tyle
    > kumata aby sobie doładować, wysłać kod, wpisać hasło?

    Nie jest, ale może mamie pomóc moja siostra.

  • 5. Data: 2015-10-12 02:37:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > I czy ma zasięg 4G?

    Modem nie obsługuje 4G i nie ma potrzeby na taką szybkosć, więc wystarczy
    3G.

  • 6. Data: 2015-10-12 08:51:54
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 12.10.2015 o 02:36, Pszemol pisze:
    > Tak, w Polsce.

    http://antyweb.pl/oferty-na-internet-mobilny-zestawi
    enie-aktualizowane-na-biezaco/

    masz też tabelkę z filtrowaniem itp, może być świeższa niż artykuł

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2015-10-12 18:51:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.10.2015 o 02:37, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message

    > Modem nie obsługuje 4G i nie ma potrzeby na taką szybkosć, więc
    > wystarczy 3G.
    tylko że lte jest znacznie tańsze....

    ToMasz

  • 8. Data: 2015-10-12 21:17:58
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2015-10-11 o 17:25, Pszemol pisze:
    > Który operator dałby mi najtańszą ofertę na internet
    > rzędu 3-4 GB miesięcznie, na kartę lub abonament...
    > Modem USB mam własny, aktualnie mam OrangeFree.

    Wpisz sobie na portalu aukcyjnym "Orange 36GB",
    znajdziesz startery po ~53PLN z datą ważności co najmniej
    rok, co da Ci ok 4,5PLN/3GB/mies. bez zobowiązań.

    Bolek

  • 9. Data: 2015-10-12 22:19:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bolek" <b...@l...com> wrote in message

    > Wpisz sobie na portalu aukcyjnym "Orange 36GB",
    > znajdziesz startery po ~53PLN z datą ważności co najmniej
    > rok, co da Ci ok 4,5PLN/3GB/mies. bez zobowiązań.

    No jest to jakaś myśl...
    A Orange dalej kompresuje internet trefnie jak kiedyś?

  • 10. Data: 2015-10-17 14:10:14
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS siedemdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* do potegi *DEBILIZMY* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* *GLUPOTA* jak typowa usraelska SZMATA!,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze scierwo
    universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich