  • 1. Data: 2009-12-23 20:44:00
    Temat: Jak dzwonic na Plusa w miare najtaniej?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Odbieram dosc duzo telefonow tk okolo 300-400 minut miesiecznie.
    Odbieram na TAK-TAKu, wiec ramach TAK TAK bonus na era mam 150-200
    minut na miesiac - wiec akurt na styk. Czyli era zalatwiona. Czyli 150
    PLN rocznie...

    Na Orange i TPSA musze dzwonic dosc duzo (nawet 700 minut miesiecznie).
    Cale szczescie ogranicza sie to do 3 numerow, wiec zalatwiam to poprzez
    "5 bezplatnych numerow dla firm". Czyli abonamentem za okolo 50 PLN...

    No i zostal PLUS - w sumie tez na 2 lub 3 numery. No i jak tu dzwonic na
    PLUSa optymalnie?

    Niedogodnosc 3 telefonow zniose...

  • 2. Data: 2009-12-23 20:45:54
    Temat: Re: Jak dzwonic na Plusa w miare najtaniej?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 21:44:00 +0100, fReLuZ napisał(a):

    > No i zostal PLUS - w sumie tez na 2 lub 3 numery. No i jak tu dzwonic na
    > PLUSa optymalnie?

    Play Fresh?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-24 00:01:31
    Temat: Re: dzwon za darmo do PLUSA :)
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    jak chcesz mam sposob na darmowe dzwonienie na kazdy numer Plusa...
    mam stary abonament za 10 zl (numer 601) w ktorym przekierowanie na numery
    Plusa jest cakowicie darmowe....reszte dopowiedz sobie sam
    Jak jestes zainetresowany i bedziesz mial dobra propozycje na odkupienie
    jednego z kilku moich numerow daj znac

  • 4. Data: 2009-12-24 22:24:24
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Na Orange i TPSA musze dzwonic dosc duzo (nawet 700 minut miesiecznie).
    >Cale szczescie ogranicza sie to do 3 numerow, wiec zalatwiam to poprzez
    >"5 bezplatnych numerow dla firm". Czyli abonamentem za okolo 50 PLN...

    w tym przypadku moze zainteresuj sie usluga ty i 3 w orange pop,
    wowczas ograniczysz sie gdzies do polowy tej kwoty:
    700 * 0,03 + 6zł (za usługe, choc jest promocja i mozna wlaczyc za
    4zl), to daje gdzies 25-27zł miesiecznie... no i bez oplacania
    abonamentow :)

  • 5. Data: 2009-12-25 20:01:31
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2009-12-24 23:24, sunwick pisze:

> [...]
    > 700 * 0,03 + 6zł (za usługe, choc jest promocja i mozna wlaczyc za
    > 4zl), to daje gdzies 25-27zł miesiecznie... no i bez oplacania

    Chodzi mi o rozmowy do PLUSa.. do Orange mam opanowane...

  • 6. Data: 2009-12-25 20:03:16
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2009-12-24 01:01, Lolek pisze:
> [...]
    > Plusa jest cakowicie darmowe....reszte dopowiedz sobie sam
    > Jak jestes zainetresowany i bedziesz mial dobra propozycje na odkupienie

    no ale jakos na tego plusa musze zadzwonic....(na tego na ktorym jest
    aktywne przekierowanie) wiec na to samo wychodzi.

  • 7. Data: 2009-12-26 10:15:22
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    ten numer Plusa na ktorym jest aktywne darmowe przekierowanie ustawiasz jako
    numer darmowy

  • 8. Data: 2009-12-26 11:00:47
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > ten numer Plusa na ktorym jest aktywne darmowe przekierowanie ustawiasz
    > jako numer darmowy

    aj, waj, albo Ty dysponujesz nadludzka inteligencja, albo ja cofniety jestem
    jezeli ktos ma mozliwosc dzwonienia do plusa bez oplat, to w jakim celu ma
    dodawac do tego przekierowanie ?
    jezeli abonent A zadzwoni na numer B (bez oplat), a numer B bedzie
    przekierowany na C (rowniez bez oplat) to jaki tu jest sens ?
    chyba tylko taki, zeby kupic od Ciebie sima i zaplacic minusowi abo

  • 9. Data: 2009-12-26 14:05:24
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    pomysl troche i przeanalizuj odp oczatku jeszcze raz

    ja od dawna dzwonie za darnmo do wszystkich w Plusie :)

  • 10. Data: 2009-12-26 15:58:19
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2009-12-26 11:15, Lolek pisze:
    > ten numer Plusa na ktorym jest aktywne darmowe przekierowanie ustawiasz jako
    > numer darmowy

    No ale aby zadzonic na ten numer (plusa) na ktorym jest darmowe
    przekierowanie - musze zadzwonic - no i ja mam problem, ze nie mam jak
    ustawic aby za darmmo dzwonic na PLUSa.