  • Data: 2010-03-07 21:24:16
    Temat: Instlacja antenowa w domku jednorodzinym
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Jestem na etapie tworzenai instlacji w swoim domku.
    I mam kilka pytań odnośnie instlacji antenowej.
    Planuje zakupić sobie takie coś
    http://www.allegro.pl/item934941794_wzmacniacz_hdtv_
    center_hit.html
    i może jakiś spliterów

    Anteny satelitarne ustawia się raczej na południe. Do anten satelitarnych
    planuje podciągnąć 4 przewody. Wystarczy ?

    Ile kabli potrzebne jest do anten telewizji (i radia) naziemnej (analogowe i
    kiedyś cyfrowej. Jeden wystarzy ?
    W okolicach Lutomierska (powiat pabianicki, woj łódzkie) ile będzie mi
    potrzebnych anten na TVP, Polsat i TVN odbierane naziemnie ? W jakim
    kierunku będe musiał je ustawić Centrum Łodzi ?

    --

    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak