  • Data: 2010-03-08 08:07:03
    Temat: Re: Instlacja antenowa w domku jednorodzinym
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Augustyniak pisze:
    > Czynnych powiedzmy 5, przy czym w salonie chyba przydały by się dwa jak
    > by tuner z nagrywarką. Dobrze kombinuje ?

    dobrze.
    multiswitch 8 wyjściowy.

    > Do tego będa jeszcze pewenie ze 3 rezerwowe jak bu się aranżacja wnętrz
    > zmieniła, ale to bym sobie gdzieś przekrosował.

    > Co polecasz ?

    http://www.allegro.pl/item918442459_multiswitch_tria
    x_tms_5_8_5we_8wy_jakosc_8359.html
    http://www.allegro.pl/item947633880_konwerter_triax_
    hd_quattro_high_end.html
    http://www.allegro.pl/item950295974_czasza_televes_0
    _8_orange_rawicz_i_okolice.html

    > Jak bym się decydował na dwa satelity to musze dać 8 kabli do anten i
    > dwa konwertery quatro ?

    tak

    --
    pozdrawiam. pawell32