-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 02 Jun 2013 14:44:54 +0200
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
Thunderbird/17.0.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Instalacja LPG - coś pomiędzy II a IV inst (pół sekw.)
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 44
Message-ID: <51ab3e49$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1370177097 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 91.150.220.115:4745
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493964
[ ukryj nagłówki ]Hej,
Pomysł się pojawił taki - nie ma sensu jednak
jeździć tym V12 na PB95 jak jest LPG, będzie
2x taniej/km niż ostatnie Safrane V6 :)
Tylko teraz tak, chce >>tanio<< i bezproblemowo
założyć gaz:
Najbardziej bezproblemowo to są 2 gen - tylko
podobno do BMW M73 "się nie da" i "bezsensu".
(koszt 2.5k pln)
Instalacji IV gen nie ma do V12 i już - i trzeba
jakiś cyrk odstawiać i składać z 2x V6 i jest 2x
więcej rzeczy do zepsucia.
(koszt 6k pln)
I teraz jest trick wymyślony tylko czy zadziała ?:
Montujemy jedną instalacje do V6, jeden reduktor
na 400koni, jedno wszystko ale 12 wtryskiwaczy
i dajemy impulsy na wtryski 2x częściej i pod jeden
kabelek są podpięte 2 wtryskiwacze - pod cylindry
obrócone o 180 stopni - czyli 50% dawki dostaje na
czas, a 50% 180 stopni wcześniej (dokładnie tak
jak benzyna fiata MPI - czyli nie pełne sekwencje
wtrysku benzyny) - opóźnienie czasu reakcji 1/100
sekundy przy 3k rpm i to tylko w 50% w stosunku do
pełnej IV - a wszystko prostsze i mniej;)
w skrócie wtrysk co obrót, zamiast co 2.
(koszt 3k pln)
Ktoś takie coś przerabiał ? będzie to działało ?
W ogóle czy M73 ma pełną sekwencje przy sterowaniu
benzyną, czy właśnie taką połówkę lub jakimiś grupami ?
tz. wiem że tak działką sekwencyjne do lanosa że to żadna
sekwencja nie jest - tylko połówka - bo sterownik silnika
i tak działa w połówcę - ale lanos ma 4 cyl.
Pozdrawiam!
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i