eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInstalacja LPG - coś pomiędzy II a IV inst (pół sekw.)Instalacja LPG - coś pomiędzy II a IV inst (pół sekw.)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 02 Jun 2013 14:44:54 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Instalacja LPG - coś pomiędzy II a IV inst (pół sekw.)
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <51ab3e49$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1370177097 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 91.150.220.115:4745
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493964
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,

    Pomysł się pojawił taki - nie ma sensu jednak
    jeździć tym V12 na PB95 jak jest LPG, będzie
    2x taniej/km niż ostatnie Safrane V6 :)

    Tylko teraz tak, chce >>tanio<< i bezproblemowo
    założyć gaz:


    Najbardziej bezproblemowo to są 2 gen - tylko
    podobno do BMW M73 "się nie da" i "bezsensu".
    (koszt 2.5k pln)

    Instalacji IV gen nie ma do V12 i już - i trzeba
    jakiś cyrk odstawiać i składać z 2x V6 i jest 2x
    więcej rzeczy do zepsucia.
    (koszt 6k pln)

    I teraz jest trick wymyślony tylko czy zadziała ?:

    Montujemy jedną instalacje do V6, jeden reduktor
    na 400koni, jedno wszystko ale 12 wtryskiwaczy
    i dajemy impulsy na wtryski 2x częściej i pod jeden
    kabelek są podpięte 2 wtryskiwacze - pod cylindry
    obrócone o 180 stopni - czyli 50% dawki dostaje na
    czas, a 50% 180 stopni wcześniej (dokładnie tak
    jak benzyna fiata MPI - czyli nie pełne sekwencje
    wtrysku benzyny) - opóźnienie czasu reakcji 1/100
    sekundy przy 3k rpm i to tylko w 50% w stosunku do
    pełnej IV - a wszystko prostsze i mniej;)
    w skrócie wtrysk co obrót, zamiast co 2.
    (koszt 3k pln)

    Ktoś takie coś przerabiał ? będzie to działało ?

    W ogóle czy M73 ma pełną sekwencje przy sterowaniu
    benzyną, czy właśnie taką połówkę lub jakimiś grupami ?

    tz. wiem że tak działką sekwencyjne do lanosa że to żadna
    sekwencja nie jest - tylko połówka - bo sterownik silnika
    i tak działa w połówcę - ale lanos ma 4 cyl.

    Pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: