  • 1. Data: 2012-01-19 21:28:03
    Temat: Informacja dla podruznych ad. cla i podatki
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=2&dzial=525&
    id=47196&typ=news
    Przeczytajcie sobie ze zrozumieniem, bo mi się tłumaczyć z polskiego na
    wsiowy nie chce.
    To czy ktoś to respektuje czy nie nie jest przedmiotem tej rozmowy.
    Przypomnę tylko od czego zaczęła się ta jałowa gadanina. Czy w Japonii taniej.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-19 21:36:17
    Temat: Re: Informacja dla podruznych ad. cla i podatki
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 19, 4:28 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
> [...]
    > Przypomnę tylko od czego zaczęła się ta jałowa gadanina. Czy w Japonii taniej.

    O zakupach i przewozeniu aparatow fotograficznych, napisalem w
    poprzednim watku.
    To jakie jest prawo, to chyba kazdy rozgarniety czlowiek wie.
    To jakie sa praktyki unikania takiego prawa, tez sporo ludzi wie.
    Ci ktorzy tego nie wiedza, od lat dopytuaja - nie tylko na tej grupie
    - jak wykolesiowac takie prawo.
    Akurat w tej dziedzininie - jak w malo ktorej - Polacy sa dosc sprytni
    i dobrze sobie radza.

    ZD

  • 3. Data: 2012-01-19 21:47:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-19 21:36:17 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

> [...]
    > - jak wykolesiowac takie prawo.
    > Akurat w tej dziedzininie - jak w malo ktorej - Polacy sa dosc sprytni

    Przestań pieprzyć, Bo napisałeś, że od ILOŚCI i ceny. Ja pisałem, że
    TYLKO od ceny.

    HOWGH

  • 4. Data: 2012-01-19 23:09:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 19, 4:47 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Przestań pieprzyć, Bo napisałeś, że od ILOŚCI i ceny. Ja pisałem, że
    > TYLKO od ceny.

    Napisalem jak napisalem i dalej to podtrzynuje.
    Jesli ktos tu pieprzy, to ty - ale glupoty.
    Nie wierzysz mnie, nie wierzysz innym, ktorzy ci to pisali - twoja
    sprawa.

    ZD

  • 5. Data: 2012-01-19 23:18:15
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Nie wiemy.
    My PODRÓŻUJEMY w inne strony...

  • 6. Data: 2012-01-20 10:26:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/01/2012 21:36, Zygmunt Dariusz wrote:
> [...]
    > - jak wykolesiowac takie prawo.
    > Akurat w tej dziedzininie - jak w malo ktorej - Polacy sa dosc sprytni

    Jasne stary, każdy amerykanin który na urlopie w innym stanie kupi
    aparat, powrocie do domu pierwsze co zrobi to pójdzie do urzędu i
    zapłaci podatek.

    Ropę też wydobywacie pokojowo zamiast wyzwalać inne kraje. Zdejmuj już
    te różowe okulary, bo śmiesznie się robi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-01-20 10:31:50
    Temat: Re: Informacja dla podroznych ad. cla i podatki
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-20 11:26, kamil pisze:
> [...]
    >
    > Ropę też wydobywacie pokojowo zamiast wyzwalać inne kraje. Zdejmuj już
    > te różowe okulary, bo śmiesznie się robi.

    Co się dziwisz. Chłopak chce jakoś uspokoić sumienie emigranta ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-01-20 16:11:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-19 23:09:46 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Napisalem jak napisalem i dalej to podtrzynuje.
    Wierutną głupotę podrzymujesz.

    > Jesli ktos tu pieprzy, to ty - ale glupoty.
    > Nie wierzysz mnie, nie wierzysz innym, ktorzy ci to pisali - twoja
    > sprawa.

    A Ty nie wierzysz w dane na oficjalnej stronie.
    EOT