  • 11. Data: 2011-07-21 10:58:22
    Temat: Re: Ilość dzwonków w Sim+
    Od: "phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    phungus <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > To jest właściwy trop, tylko nie mogę deaktywować przekierowania ani za pomocą
    > kodu ##61#, ani z menu telefonu. Otrzymuję komunikat systemowy, że żądanie nie
    > może zostać spełnione :-) Walnę kawę i dzwonię do BOK-u :-)

    Kobita w BOK-u twierdzi, że w Plusie na Kartę usługa przekierowań nie
    występuje, tak więc kody mi nie zadziałają i przekierowania na pocztę nie da
    się zdjąć. Można jedynie wyłączyć pocztę, co nie jest jednoznaczne z
    deaktywacją przekierowania. Innymi słowy przekierowanie będzie na nieaktywną
    skrzynkę i stąd ta "zajętość".
    No i lipa. Dzięki SDD i wszystkim za pomoc.

    Pozdro,
    ph.

  • 12. Data: 2011-07-21 23:34:58
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-21 09:34, p...@W...gazeta.pl pisze:
    > Heh, też tak myślałem i pocztę oczywiście natychmiast wyłączyłem. W efekcie po
    > 5-ciu dzwonkach wpada w zajętość:-)
    > Chodzi mi o to, że przez 5 dzwonków w dużej części przypadków nie zdążę
    > odebrać...

    To niech tym dzwonkiem będzie mp3.
    Mnie tam długo dzwoni.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-07-22 09:32:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > To niech tym dzwonkiem będzie mp3.
    > Mnie tam długo dzwoni.

    Dobre, dobre.
    U Animki 20 sekund mprójki trwa dłużej niz 20 sekund nie-mp-trójkowego
    dzwonka.
    Ciekawe, czy kilogram jej mózgu tez wazy mniej niz kilogram mozgu normalnego
    czlowieka :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2011-07-22 09:42:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-22 11:32, SDD pisze:
> [...]
    > dzwonka.
    > Ciekawe, czy kilogram jej mózgu tez wazy mniej niz kilogram mozgu normalnego

    Za szczeniackich czasów na koloniach bulwersowałem się, że pani w
    sklepie mi sprzedaje "arbuza z dziurami w środku" i ja za to płacę, i
    dopiero po pewnym czasie wykoncypowałem, że skoro to produkt na wagę, to
    za dziury się nie płaci :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-07-22 12:46:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał :

    > dopiero po pewnym czasie wykoncypowałem, że skoro to produkt na wagę, to za
    > dziury się nie płaci :)

    Za dziury nie, ale za skórę tak. Gdyby większość arbuza stanowiły dziury,
    płaciłbyś za to, czego nie zjesz :)

  • 16. Data: 2011-07-22 15:04:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-07-21 12:58, phungus pisze:

> [...]
    > się zdjąć. Można jedynie wyłączyć pocztę, co nie jest jednoznaczne z
    > deaktywacją przekierowania. Innymi słowy przekierowanie będzie na nieaktywną

    Na jaki numer masz to przekierowanie? Jeżeli +48601100155 to nie poczta
    głosowa, tylko "Kto dzwonił".

    Spróbuj ją wyłączyć:
    http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlien
    ci/KtoDzwonil/

  • 17. Data: 2011-07-22 15:15:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-07-22 17:04, Wojciech Nawara pisze:

    > Na jaki numer masz to przekierowanie? Jeżeli +48601100155 to nie poczta
> [...]

    Sprawdziłem na swoim abonamentowym Plusie - wyłączenie "Kto dzwonił?"
    nie powoduje wyłączenia przekierowań do +48601100155. Nawet gdy próbuję
    je uwalić ręcznie to i tak wracają. Dziwne...

  • 18. Data: 2011-07-22 15:18:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-07-22 17:15, Wojciech Nawara pisze:

> [...]
    > nie powoduje wyłączenia przekierowań do +48601100155. Nawet gdy próbuję
    > je uwalić ręcznie to i tak wracają. Dziwne...

    Sam z sobą rozmawiam, to źle? ;-)

    Głupot nagadałem, Ty mówisz o przekierowaniu "gdy nie odbiera", a
    przekierowanie do "Kto dzwonił?" na numer +48601100155 nie jest
    ustawiane dla wariantu "gdy nie odbiera", więc to na pewno nie to.

    Powracam zatem do pierwszego pytania - na jaki numer masz to
    przekierowanie "gdy nie odbiera"?

    WN

  • 19. Data: 2011-07-25 08:13:55
    Od: " phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> napisał(a):

    > W dniu 2011-07-22 17:15, Wojciech Nawara pisze:
    >

    > Powracam zatem do pierwszego pytania - na jaki numer masz to
    > przekierowanie "gdy nie odbiera"?

    Przekierowanie jest aktywowane dokładnie na numer "Kto Dzwonił", czyli
    601100155. Usługa wyłączona już dawno, w EBOK sprawdzałem - wyłaczona, SMSa
    wysłałem - już wyłączona.

    Pozdro,
    ph.

  • 20. Data: 2011-07-25 08:17:59
    Od: " phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > To niech tym dzwonkiem będzie mp3.
    > Mnie tam długo dzwoni.

    Dzięki za zaangażowanie i zainteresowanie tematem dobra duszo, ale Tobie nie
    dzwoni, tylko gra :-)

    Pozdro,
    ph.