  • Data: 2011-05-26 23:07:32
    Temat: Idiotyczne znaki na DK7 filmik
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że ostatnio często porusza się temat ograniczeń prędkości i nie
    tylko - w ogóle znaków na polskich drogach. Chciałem pokazać jak to jest
    obecnie na DK nr 7 Janki - Grójec.

    Na tej drodze buduje się bramownice do via toll - odpłatnego korzystania
    za ten odcinek drogi. Rozpoczyna się inwestycja na całej długości 30km
    odcinka - mniej więcej co 5-6km są ograniczenia prędkości, do 80 i
    60km/h. Jak najbardziej zasadne jeżeli coś tam się dzieje. Tymczasem
    ograniczenia stoją już 3 tydzień a robota wre na jednym odcinku...
    Dodatkowo zwróćcie uwagę na znaki pionowe - mówiące o zwężeniu jezdni z
    dwóch do jednego pasa! Na 3 czy 4 razy tylko raz to się sprawdza.

    Pytam się wiec jak do cholery mam na poważnie brać znaki na Polskich
    drogach? Dla mnie jest to oczywiste wprowadzenie w błąd.

    filmik dość długi 6min :
    http://www.youtube.com/watch?v=yV2HsbIfuiE

    Pozdrawiam
    Rafał