  • 61. Data: 2010-06-11 18:27:25
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CUT pisze:

    > Jeśli tego nie robi to sam sobie będzie winien.

    No tak. Nie jest winien ten co wyrzezbil tylko ten, ktoremu nie udalo
    sie zdobyc wlasciwych informacji - ciekawa logika. Jak paser fachowo
    przebije numery i podrobi dokumenty to tez nie bedzie jego wina. Tylko
    klient jest frajer bo sie nie poznal.
    Wychodzi na to ze wątek na PMS jest wręcz wskazany, gdyż zwiększa szanse
    na znalezienie informacji o przeszlosci tego samochodu. Zgadza sie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 62. Data: 2010-06-11 20:25:09
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nigdzie nic nie jest napisane o wypadkowosci tego auta, za to uczciwie VIN
    > podany, wiec kazdy co ma troche oleju w glowie moze sobie sprawdzic.
    > Ja nie widze tu nigdzie oszustwa, a stan na dzien dzisiejszy tego auta
    > jest faktycznie super - wiec czego sie czepiasz?

    ciekawe co Ci da VIN jak klepany w warsztacie lubn ie daj Boże w stodole.
    pojechał do ASO i zgłosił.. "proszę pana ja tu jestem Zenek uczciwy chciałem
    zgłosić do bazy że moja cupra była roz*ebana w drobny mak i żebyście to
    zapisali bo ja uczciwy jestem" :))
    pzdr
    GL

  • 63. Data: 2010-06-11 20:38:18
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-11 17:02, KJ Siła Słów pisze:

    > dziwne, zazwyczaj potrzebuja zebys udowodnil ze to Twoje auto.

    Auto stalo jeszcze w niemczech, zanim sie po nie udalem sprawdzilem jego
    historie. Nie podali mi zadnych danych osobowych, ale przynajmniej
    udzielili kilku informacji, ktore pozwolily zweryfikowac historie auta -
    zgadzalo sie wszystko z wpisami w ksiazce serwisowej.
    Dostalem info: auto mialo 2 powazne usterki (nie wiem czy wypadki czy
    co, ale naprawialo ASO) i ostatnie 2 przeglady byly przy X i Y km...
    Do udzielenia takich informacji chyba nie trzeba byc wlascicielem auta?
    Co zreszta pokazuje slynna szwedzka strona, gdzie po numerze
    rejestracyjnym znamy nawet adres wlasciciela... I jakos mozna, a Szwecja
    to UE i obowiazuje takie same przepisy o ochronie danych osobowych - jak
    widac u nas sie po prostu pracownikom ASO nie chce i tyle. (albo sie
    boja, ze narusza ktorys z przepisow, wiec asekuracyjnie wolą odmowic
    podania takich danych)

    --
    venioo

  • 64. Data: 2010-06-11 20:41:46
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-11 18:27, DoQ pisze:
> [...]
    > Wychodzi na to ze wątek na PMS jest wręcz wskazany, gdyż zwiększa szanse
    > na znalezienie informacji o przeszlosci tego samochodu. Zgadza sie?

    Nie zgadza się. Napisałem tylko, że nie sprawdzenie samochodu pod każdym
    względem (w tym w internecie) to proszenie się o problemy. Resztę
    dorobiłeś sobie ty.

  • 65. Data: 2010-06-11 20:43:27
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-11 15:56, krzysiek82 pisze:
    > Gdyby był uczciwy to by tego wraka nie kupował, nie klepał w stodole
    > (już ktoś wcześniej pisał, że makabrycznie zrobiony) i nie sprzedawał
    > jako w super stanie.

    W uczciwosc to nie wnikam, bo nie znam delikwenta zeby tak oceniac, ale
    nie wyglada na zle zrobiony (ze zdjec) a jak z bliska nie widziales, to
    bylbym ostrozny - moze to opis konkurencji "eee, tam nie idzcie nawet,
    to sie ledwo szpachlu trzyma, widzialem z bliska, olej kapie, silnik
    klekocze, ogolnie trup" - znam osobiscie takie przypadki, a ze jestem z
    miejscowosci, gdzie sie duzo autami handluje, to widzialem juz nie jedno
    i malo mnie dziwi ;)

    --
    venioo

  • 66. Data: 2010-06-11 20:46:14
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-11 15:58, DoQ pisze:

    > Tu sie nie ma co smiac ;-)
    > Jeszcze pare lat podobnych trendów i właściciele takich cacek zaczną się
    > przechwalać zdjęciami, który mial w przeszłości bardziej rozjebane ;-)

    Bedac przy temacie - to w Belgii w wielu (w wiekszosci w jakich bylem)
    zakladach blacharskich (nie ASO) to wlasnie jest powod do dumy i maja
    cale sciany albo blaty zdjec - "przed" i "po". Jak widac nie tylko u nas
    sie naprawia auta powypadkowe, a tamte wcale lzej nie byly rozbite od
    tego prezentowanego.

    --
    venioo

  • 67. Data: 2010-06-11 20:58:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CUT pisze:

    > Nie zgadza się. Napisałem tylko, że nie sprawdzenie samochodu pod każdym
    > względem (w tym w internecie) to proszenie się o problemy. Resztę
    > dorobiłeś sobie ty.

    Gdyby ktos nie poruszyl tematu na forum to bys nie mial zielonego
    pojecia jak ten samochod wygladal wczesniej. Tez sie nie zgadza?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 68. Data: 2010-06-11 20:59:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Z USA to akurat latwo sprawdzic w Carfaxie. Wiekszosc importow ktore
    > mialem okazje weryfikowac bylo po "total loss". Przy sprzedazy oczywiscie
    > blyszczaly juz pieknym lakierem.

    No bo mało kto wie jak to sprawdzić.
    Ja spotkałem niedawno na przyjęciu gościa, którego zawsze pamiętam
    że jeździł najnowszymi bmw, mercedesami lexusami itp po dłuższej
    rozmowie okazało się że ma warsztat w którym właśnie naprawia takie
    rozbitki i eksportuje je do Polski, sprzedając za grubą kasę...
    Rutynowy proceder. Już dawno się nasi do cofania liczników nie ograniczają.

  • 69. Data: 2010-06-11 21:00:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > chciałem zgłosić do bazy że moja cupra była roz*ebana w drobny mak i
    > żebyście to zapisali bo ja uczciwy jestem" :))

    Takich spraw w bazie nie będzie...

    Jak jest w bazie rozbitek to wiesz ze rozbitek.
    Jak w bazie jest czysto to może być rozbitek a może nie być.

  • 70. Data: 2010-06-11 21:07:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:
    > rozbitki i eksportuje je do Polski, sprzedając za grubą kasę...
    > Rutynowy proceder. Już dawno się nasi do cofania liczników nie ograniczają.

    No patrz. A jak wrzucisz na forum publiczny ciekawy przypadek (jak
    ibiza) to sie rzucaja ze nie dasz zarobic rzemieślnikowi...
    Cóż, pozostaje życzyć samych okazji.

    Pozdrawiam
    Paweł