  • 1. Data: 2009-04-08 21:43:58
    Temat: ISP Programmer 1.2.0.48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W nowej wersji m.in.:
    - dodanie możliwości odczytywania i zapisywania plików binarnych
    - dodanie obsługi pamięci szeregowych Flash serii AT25DF i AT26DF
    - sterowanie diodą świecącą oznaczającą pracę programatora
    (dla kabla programującego STK200/300), wizualizacja stanu diody
    podczas obsługi pamięci szeregowych Flash serii AT25DF/26DF/45DB
    - deaktywacja przycisków okna głównego na czas pracy programatora

    Do pobrania ze strony:
    http://dybkowski.net/elka/ispprog.html

    BTW: Sterowanie diodą świecącą możliwe jest także w innych
    konfiguracjach kabli, wystarczy w oknie ustawień wybrać, na jakim pinie
    portu LPT siedzi dioda. Jeżeli któryś z kabli obsługiwanych standardowo
    przez ISP Programmer ma przypisaną linię do takiej diody (jak STK200),
    dajcie znać - dodam przy okazji następnej wersji. Czekam też na
    zgłoszenia, jakich AVR'ów używacie, a nie obsługuje ich ISP Programmer.
    Słyszałem jak na razie tylko o serii AT90USB. Jeszcze jakieś?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-04-08 21:50:22
    Temat: Re: ISP Programmer 1.2.0.48
    Od: Pytajnik <p...@g...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > - dodanie możliwości odczytywania i zapisywania plików binarnych

    ok! dobra robota.

    Pytajnik

  • 3. Data: 2009-04-08 22:03:25
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pytajnik pisze:

    > ok! dobra robota.

    BTW: Jeżeli ktoś jest wyjątkowo leniwy ;) a ma pod ręką instalkę
    starszej wersji (1.2.0.46 lub 1.2.0.47) - wystarczy ją odpalić.
    Instalator wykryje na www obecność nowszej instalki i grzecznie zapyta,
    czy to ją właśnie ściągnąć i zainstalować.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-04-09 06:35:46
    Od: "adsp" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgłoszenia, jakich AVR'ów używacie, a nie obsługuje ich ISP Programmer.
    > Słyszałem jak na razie tylko o serii AT90USB. Jeszcze jakieś?

    proponuje dodac jeszcze: obsluge pamieci i2c eeprom, obsluge interfejsu usb
    ftdi ft2232 (np. Amontec JTAGKey).

  • 5. Data: 2009-04-10 18:37:11
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    adsp pisze:

    > proponuje dodac jeszcze: obsluge pamieci i2c eeprom

    Kobyłą programującą "wszystko co się rusza" jest PonyProg. Nie chcę iść
    w jego ślady.

    > obsluge interfejsu usb ftdi ft2232 (np. Amontec JTAGKey).

    Tego raczej nie będzie w ISP Programmerze.

    Programator (JTAG) na FT2232 używam z powodzeniem do programowania i
    debugowania ARMa, wykorzystując do tego openocd.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-04-11 19:30:38
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Adam Dybkowski wrote:
> [...]
    > Czekam też na zgłoszenia, jakich AVR'ów używacie, a nie obsługuje ich
    > ISP Programmer. Słyszałem jak na razie tylko o serii AT90USB. Jeszcze

    Mi by sie przydaly jakies profile. Mam kilka programatorow ktore korzystaja
    z roznych linii portow i dobrze by bylo sie przelaczac jednym kliknieciem
    zamiast
    ustawiac konfiguracje recznie.

  • 7. Data: 2009-04-12 22:35:28
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    bagno pisze:

> [...]
    > z roznych linii portow i dobrze by bylo sie przelaczac jednym kliknieciem

    Gdy masz kilka programatorów standardowo na liście ISP Programmer'a
    (tzn. nie o jakichś udziwnionych pinoutach) to przełącza się je przecież
    jednym kliknięciem po wejściu w ustawienia.

    Ale pomysł jednak niezły.

    Czy wystarczą przyciski do wczytania i zapisania ustawień okienka
    konfiguracji z/do pliku .ini? Czy ma to dotyczyć raczej wszystkich
    ustawień (w tym ścieżek do plików itp.) a przyciski umieścić w oknie
    głównym?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/