  • Data: 2009-04-08 21:43:58
    Temat: ISP Programmer 1.2.0.48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W nowej wersji m.in.:
    - dodanie możliwości odczytywania i zapisywania plików binarnych
    - dodanie obsługi pamięci szeregowych Flash serii AT25DF i AT26DF
    - sterowanie diodą świecącą oznaczającą pracę programatora
    (dla kabla programującego STK200/300), wizualizacja stanu diody
    podczas obsługi pamięci szeregowych Flash serii AT25DF/26DF/45DB
    - deaktywacja przycisków okna głównego na czas pracy programatora

    Do pobrania ze strony:
    http://dybkowski.net/elka/ispprog.html

    BTW: Sterowanie diodą świecącą możliwe jest także w innych
    konfiguracjach kabli, wystarczy w oknie ustawień wybrać, na jakim pinie
    portu LPT siedzi dioda. Jeżeli któryś z kabli obsługiwanych standardowo
    przez ISP Programmer ma przypisaną linię do takiej diody (jak STK200),
    dajcie znać - dodam przy okazji następnej wersji. Czekam też na
    zgłoszenia, jakich AVR'ów używacie, a nie obsługuje ich ISP Programmer.
    Słyszałem jak na razie tylko o serii AT90USB. Jeszcze jakieś?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/