  • 1. Data: 2004-03-16 15:50:54
    Temat: ISDN - Czy dobry wybór?
    Od: "webprogrammer" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    mam dylemat z wyborem stałego łącza. Chcem zamowic ISDN 128kb ( nie w TPSA ).
    Jesli moglibyscie mi doradzic czy dobrze robie? Jaka byla by srednia predkosc
    pobieranego pliku? Łącze nie jest dzielone na kilu uzytkownikow.

    Prosze o pomoc.

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2004-03-16 16:09:41
    Temat: Re: ISDN - Czy dobry wybór?
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
> [...]
    > Jesli moglibyscie mi doradzic czy dobrze robie? Jaka byla by srednia predkosc
    > pobieranego pliku? Łącze nie jest dzielone na kilu uzytkownikow.

    ISDN moze rozpedzic sie do ok. 16 KB/s na dwoch kanalach (128 kbps). Gdy
    prowadzisz rozmowe telefoniczna zajmujesz jeden kanal i zostaje 64 kbps (~8
    KB/s).

    A tak w ogole to chyba do tego pytania lepsza bylaby grupa
    pl.misc.telefonia.isdn..

    --
    [patryk(at)alte.pl] :: [www.tvmania.pl]
    [:::::: stil sad :: www.za-free.com UC]

  • 3. Data: 2004-03-16 19:31:45
    Od: "Klimaz" <...@...pl>

    > mam dylemat z wyborem stałego łącza.

    A czy ISDN to stałe łącze...?

    Pamiętaj, że za 2 kanały (=128) skasują Cię podwójnie...

  • 4. Data: 2004-03-16 19:39:19
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > mam dylemat z wyborem stałego łącza. Chcem zamowic ISDN 128kb ( nie w TPSA ).

    ISDN to nie jest stale lacze, tylko cyfrowa linia telefoniczna ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-03-16 19:54:40
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Pamiętaj, że za 2 kanały (=128) skasują Cię podwójnie...

    chyba, ze to np. Interlinia w Netii, albo cos w tym stylu..

  • 6. Data: 2004-03-17 12:16:21
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    KrzysiekPP wrote:

    > ISDN to nie jest stale lacze, tylko cyfrowa linia telefoniczna ...

    IDSL jest laczem stalym w ISDN.