  • 1. Data: 2004-03-15 18:36:49
    Temat: jaka jakosc uslug nask?
    Od: "regis" <r...@i...pl>

    Witam,
    Czy ktos wie cos na temat jakosci uslug swiadczonych przez NASK (chodzi mi
    generalnie o kolokacje)? (jakies przestoje, problemy z polaczeniem z
    konkretnych sieci, itp...)

    Pozdrawiam
    Regis

  • 2. Data: 2004-03-17 11:27:48
    Temat: Re: jaka jakosc uslug nask?
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    Użytkownik "regis" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (chodzi mi generalnie o kolokacje)? (jakies przestoje, problemy z
    > polaczeniem z konkretnych sieci, itp...)

    Zadnych problemow.
    Jedyny problem to zalatwienie drutu od TPSA dla "ostatniej mili".

    --
    OGONek~

  • 3. Data: 2004-03-17 11:29:15
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    Użytkownik "regis" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    W ciagu 1.5 roku uzytkowania lacza 2Mb/s tylko 2 polgodzinne pady.

    --
    OGONek~