  • 1. Data: 2004-03-16 13:00:17
    Temat: NETIA to najdrozszy operator internetowy!!
    Od: "Tomek" <n...@g...pl>

    Te ich reklamy sa bez sensu jakie lepsze perspektywy jak nie ma u nich
    zadnych perspektyw. BDI - bardzo drogi dostep do internetu !!! Za ADSL sie
    nie potrafia wziasc bo nie umieja :>

    Pozdro

    | I nie mowic ze to nie problem polskiego internetu ! |

  • 2. Data: 2004-03-16 14:02:16
    Temat: Re: NETIA to najdrozszy operator internetowy!!
    Od: Rodzyn <rodzyn@_nospam_rodzynek.a4.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Te ich reklamy sa bez sensu jakie lepsze perspektywy jak nie ma u nich
    > zadnych perspektyw. BDI - bardzo drogi dostep do internetu !!! Za ADSL sie
    > nie potrafia wziasc bo nie umieja :>

    Ale za to :
    //cytat
    NETIA NAJLEPSZYM OPERATOREM WEDŁUG BADAŃ TNS OBOP

    Według wyników najnowszego raportu TNS OBOP - TNS Telecoms Index z
    lutego br., który dotyczy średniego wskaźnika satysfakcji klientów z
    usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, Netia znalazła
    się na pierwszym miejscu, wyprzedzając zarówno wszystkich operatorów
    stacjonarnych, jak i komórkowych.

    Średni wskaźnik satysfakcji klientów z usług świadczonych przez
    operatorów telefonii stacjonarnej mierzony w skali od 1 do 10 wynosi w
    przypadku Netii 7,8.
    Dialog otrzymał ocenę 7,2, a TP S.A. 6,3.
    Średni wskaźnik satysfakcji klientów z usług świadczonych przez
    operatorów komórkowych wyniósł w badaniu: 7,7 dla Idei, 7,7 w przypadku
    Ery i 7,5 w przypadku Plus GSM.
    //cytat

    A z co do adsli to poczekaj jeszcze troszkę :)

    --
    Rodzyn

  • 3. Data: 2004-03-16 14:56:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "Tomek" <n...@g...pl> napisał(a):

    > Te ich reklamy sa bez sensu jakie lepsze perspektywy jak nie ma u nich
    > zadnych perspektyw. BDI - bardzo drogi dostep do internetu !!! Za ADSL sie
    > nie potrafia wziasc bo nie umieja :>

    1. Cene BDI mozna bardzo ladnie zbic, nawet o wiecej niz 20% w
    stosunku do cennika.

    2. BDI dziala dobrze. Po prostu dziala.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 4. Data: 2004-03-16 22:19:03
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Tomek napisał(a):

    > Te ich reklamy sa bez sensu jakie lepsze perspektywy jak nie ma u nich
    > zadnych perspektyw. BDI - bardzo drogi dostep do internetu !!! Za ADSL sie
    > nie potrafia wziasc bo nie umieja :>
    [ostrym nozem]

    A lyżka na to: "NIEMOŻLIWE!!!"
    A.
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 5. Data: 2004-03-16 22:21:49
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Tomek napisał(a):

    > Te ich reklamy sa bez sensu jakie lepsze perspektywy jak nie ma u nich
    > zadnych perspektyw. BDI - bardzo drogi dostep do internetu !!! Za ADSL sie
    > nie potrafia wziasc bo nie umieja :>
    [ostrym nozem]

    A łyżka na to: "NIEMOŻLIWE!!!"
    A.
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 6. Data: 2004-03-17 18:27:43
    Od: "KUNZEN" <k...@o...pl>

    połączyły się ?????
    cdp i supermedia czy to prawda?
    słyszał ktoś

  • 7. Data: 2004-03-17 21:08:22
    Od: z...@m...konto (wek eik)

    "Tomek" <n...@g...pl> wrote:

    >zadnych perspektyw. BDI - bardzo drogi dostep do internetu !!! Za ADSL sie

    ceny na stronie mozna spokojnie targowac. oficjalnie handlowcom netii wolno
    zejsc do 30%, ale jak sie dobrze postarasz, to zejda Ci z cena o nawet 35%...
    sam tak niedawno mialem. mam lacze o ponad tysiaka mniej niz podane w cenniku,
    a wiem, ze mozna jeszcze taniej (ma tak inna osoba w tym watku ;))

  • 8. Data: 2004-03-17 21:19:54
    Od: "Grzegorz" <g...@n...expro.pl.invalid>

    Chcesz powiedzieć ze standardowo BDI 2Mbit takie za 3200 mozna zbić o 35%?

    Krawiec

  • 9. Data: 2004-03-17 21:32:29
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    Grzegorz wrote:
    > Chcesz powiedzieć ze standardowo BDI 2Mbit takie za 3200 mozna zbić o 35%?
    >
    > Krawiec

    mi sie udalo o rowne 20%

    pozdro.

  • 10. Data: 2004-03-17 21:53:22
    Od: z...@m...konto (eik wek)

    "Grzegorz" <g...@n...expro.pl.invalid> wrote:

    >Chcesz powiedzieć ze standardowo BDI 2Mbit takie za 3200 mozna zbić o 35%?

    na pewno mozna o ponad 30%
    (przy czym 30% mozna osiagnac po 2h negocjacji, a potem idzie juz trudniej)