  • 1. Data: 2009-08-05 09:51:05
    Temat: IMG PNG transparency w IE6 - nie działa z żadnym hackiem
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam. Próbowałem iepngfix i pngfix na obrazki img w IE6 ale żaden nie
    działa. Pierwszy wyświetla krzyżyk i obramowanie choć img był
    przezroczysty. 2 sposób chciałbym aby działał tylko na jedną klase, ale
    on mi niszczy wszystkie obrazki na stronie, rozmywa.

    Co robić ?

  • 2. Data: 2009-08-05 10:41:28
    Od: rezist <r...@p...pl>

    > Co robić ?

    http://24ways.org/2007/supersleight-transparent-png-
    in-ie6

    Sprawdz, czy tez sie wywala.

    Pozatym, nie wiem czy warto. Moze jednak lepiej osobnego css'a dla IE6,
    silnik tej przegladarki nie jest zbyt wydajny, wykonywanie sie kodu JS
    skutecznie spowalnia renderowanie strony i pozera jednak zasoby.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-08-05 11:00:33
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    rezist pisze:

> [...]
    > silnik tej przegladarki nie jest zbyt wydajny, wykonywanie sie kodu JS
    > skutecznie spowalnia renderowanie strony i pozera jednak zasoby.

    Może jakiś patałach ciągle używający tego badzIEwia dzięki temu skuma,
    że najwyższa pora zmienić browser ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2009-08-05 12:38:33
    Od: hazet <h...@n...pl>

    rezist pisze:

> [...]
    > silnik tej przegladarki nie jest zbyt wydajny, wykonywanie sie kodu JS
    > skutecznie spowalnia renderowanie strony i pozera jednak zasoby.

    Witam. Udało mi się rozwiązać problem w iepngfix. Brakowało pliku
    blank.gif. Teraz śmiga aż miło.

    No cóż, zaraz się nie zawali, co innego gdybym notorycznie używał js,
    jquery to bym się nie zdziwił ;)