  • 41. Data: 2013-10-11 13:03:44
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2013 12:54:06 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Mysl�, �e ustawowe +10 bierze juz pod uwag� w�a�nie b��d pomiaru.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Tez tak myślę. jak jest 50 to z dokładności urządzenia pomiarowego jest 47-53.
    Ustawodawca znając pomysłowość budzików zrobił +10 bo to ludzki pan. W efekcie
    59=max53. A 62 to nie 59-65 tylko od 47+12 do 53+12. Wynik każdego z działań jest
    większy od 50 i jest podstawą do wystawienia mandatu.

  • 42. Data: 2013-10-11 13:06:49
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2013 13:00:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > pytanie na cb)
    >
    > A ewentualne zwolnienie nadrobię na trasie jadac 120 zamiast 100 na
    >
    > godzinę.
    >

    > Po prostu jechałem nie spieszac sie, stwierdzilem, ze pojade bardzo
    >
    > spokojnie.
    >
    > Jak widac. o kant dupy rozbić.
    >
    > Jeżeli uważasz, ze teraz bede na 30 zwalniał do 30 to cóz - wywołujesz
    >
    > palpitacje serca u strażników miejskich.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")

    Będziesz zwalniał do 30+9. I o to chodzi.

  • 43. Data: 2013-10-11 13:07:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    > :-)

    >Myslę, że ustawowe +10 bierze juz pod uwagę właśnie błąd pomiaru.

    Niewazne co myslisz - wazne ze ustawa pozwala, a na wieksze
    przekroczenie SM nie ma przekonywujacego dowodu.

    Oczywiscie nie twierdze ze sad podzieli to zdanie - sam przeciez
    cytowalem ze ci tumanisci nie maja pojecia o bledach pomiaru :-)

    J.

  • 44. Data: 2013-10-11 13:10:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu piątek, 11 października 2013 12:40:51 UTC+2 użytkownik J.F
    napisał:

    >Jak by wszyscy dołożyli 5 dych to by znaczyło że są idiotami. Nic
    >więcej by nie znaczyło. A tak ogólnie jak by babcia miała wąsy to by
    >była dziadkiem. To medialne >" jak by wszyscy, zróbmy coś razem". Dla
    >płacącego karę liczy się to że on nie będzie maił pieniędzy a nie kto
    >je dostanie. Bo w efekcie dostaje je państwo albo >jakaś instytucja
    >czy urząd bezpośrednio związany z państwem.

    Mysl tak dalej i bedzies placil w kazdej gminie, albo jechal 50 :-)

    J.

  • 45. Data: 2013-10-11 13:22:36
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-11 13:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Bzdura. Nie da sie jechac wolniej niz jechalem ostatnio, bo sprowadza sie
    > niebezpieczesntwo bo coraz wiecej szybkich aut cię wyprzedza.

    Tak, to jest twoje zdanie i z pewnością się z nim zgadzasz. Zdziwisz
    się ale coraz więcej osób jeździ w terenie zabudowanym (a w takim dałeś
    się głupio złapać) wolniej niż +15km/h. I jakoś chętnych do
    wyprzedzania wielu nie ma.

    > Po prostu bede jeszcze bardziej uważal gdzie stoją (janosik, czestsze
    > pytanie na cb)

    Twój wybór:>

    > A ewentualne zwolnienie nadrobię na trasie jadac 120 zamiast 100 na
    > godzinę.

    Hmmm, Ty chyba naprawdę nie rozumiesz, że przekraczane o tyle samo
    w terenie zabudowanym stwarza dużo większe zagrożenie niż poza nim.

    > Po prostu jechałem nie spieszac sie, stwierdzilem, ze pojade bardzo
    > spokojnie.

    Z +15km/h na zabudowanym.

    > Jak widac. o kant dupy rozbić.

    No, bo trzeba z głową jeździć.

  • 46. Data: 2013-10-11 13:22:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-11, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Myslę, że ustawowe +10 bierze juz pod uwagę właśnie błąd pomiaru.

    Pewnie tak, ale co z rozstrzygnieciem w ktore widelki zakwalifikowac
    wykroczenie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2013-10-11 13:23:07
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2013 13:10:10 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    > Mysl tak dalej i bedzies placil w kazdej gminie, albo jechal 50 :-)
    >

    > J.

    Będę jechał 50. I jak na dziesięciu będzie trzech takich jak ja to wszyscy będą
    jechali 50.

  • 48. Data: 2013-10-11 13:33:08
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2013 13:22:46 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Pewnie tak, ale co z rozstrzygnieciem w ktore widelki zakwalifikowac
    >
    > wykroczenie?
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    50 + 1 punkt karny. Tylko czy straż miejska jest zobligowana jakąś ustawą do
    stosowania stawek z taryfikatora? Pytam bo nie wiem.

  • 49. Data: 2013-10-11 14:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Hmmm, Ty chyba naprawdę nie rozumiesz, że przekraczane o tyle samo
    > w terenie zabudowanym stwarza dużo większe zagrożenie niż poza nim.

    Jakies potwierdzenie?

    > Z +15km/h na zabudowanym.

    No naprawde strasznie szybko na prostej drodze na wyjezdzie z miasta.
    Masakra. Trup sciele sie gesto...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 50. Data: 2013-10-11 14:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Będziesz zwalniał do 30+9. I o to chodzi.

    Czy naprawde o to chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,