  • 21. Data: 2012-05-07 11:14:47
    Temat: Re: Hyundai ix35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-07 10:37, Myjk pisze:
    > Mon, 07 May 2012 09:57:27 +0200, anacron

    > Rozumiem. Na wymianę oleju i filtrów idzie Ci między 500 a 700 zł (niestety
    > nie byłeś dokładny w opisie). Pytanie podtrzymuję, co to za auto, że aż
    > tyle płacisz?

    Nie mam niższej FV za przegląd w Ceed niż 530 zł. Rekordowa wynosiła
    ponad 2000 zł.

  • 22. Data: 2012-05-07 21:44:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie mam niższej FV za przegląd w Ceed niż 530 zł.

    A ja nie mam wyższej niż 350 zł.
    To ceny robocizny.
    Za materiały chyba nigdy nie płaciłem więcej niż 300 zł, z reguły nieco
    ponad 200.

  • 23. Data: 2012-05-07 21:47:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-07 21:44, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > A ja nie mam wyższej niż 350 zł.
    > To ceny robocizny.
    > Za materiały chyba nigdy nie płaciłem więcej niż 300 zł, z reguły nieco

    A nie, ja podaję ceny za robociznę i materiał.

  • 24. Data: 2012-05-07 22:13:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A nie, ja podaję ceny za robociznę i materiał.

    No to maksy masz prawie 3 razy wyższe od moich, minima podobne.
    Widać po prostu nie starasz się, żeby było tanio i w ASO.

  • 25. Data: 2012-05-08 21:26:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 06 May 2012 23:24:00 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Serwisował będę w Bosh

    Ja bym się tam bał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-05-08 23:29:59
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-08 21:26, jerzu pisze:

    > Ja bym się tam bał.

    Mój Boshe, czego? ;)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 27. Data: 2012-05-09 10:57:47
    Od: Marvin <m...@f...com>

    W dniu 2012-05-06 23:13, anacron pisze:

    > Zastanów się na 4x4 i mocniejszym silnikiem.

    ... lub chociaż 6-biegową skrzynią automatyczną, która działa doskonale.

  • 28. Data: 2012-05-09 13:12:12
    Od: kratylos <k...@y...com>

> [...]
    > nowych samochodach na osiedlu dochodzę do wniosku, że nie tylko moja
    > żona nie miała wątpliwości. Pozdrawiam z Lublina

    1. grarancja w wersji z * w praktyce na 2-3 lata max i to pod warunkiem
    widzimisie serwisu i jej uznania
    2. ceny przegladow i ich czestotliwosc większa niz w innych markach -
    koszty koszty koszty
    3. brak dostępu do zamienikow dlugi czas sprowadzenia czesci z zagranicy
    wysokie ceny
    4. duzy spadek wartosci samochodu

    ja dziekuje wole normalny europejski samochód...

    kratylos

  • 29. Data: 2012-05-09 13:54:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-09 13:12, kratylos pisze:
    > 4. duzy spadek wartosci samochodu

    Sprawdź sobie te spadki, KIA Ceed dl;a przykładu jest jednym z najmniej
    tracących na wartości aut, z nowymi hyundai jest podobnie.

    > ja dziekuje wole normalny europejski samochód...

    Znaczy jaki? Bo gwarancja to wszędzie jest tylko na papierze.

  • 30. Data: 2012-05-09 14:49:34
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-09 13:54, anacron pisze:

    > Sprawdź sobie te spadki, KIA Ceed dl;a przykładu jest jednym z najmniej
    > tracących na wartości aut, z nowymi hyundai jest podobnie.

    > Znaczy jaki? Bo gwarancja to wszędzie jest tylko na papierze.

    Np. VW, zrobili wtopę z silnikami TSI, wada konstrukcyjna napinaczy
    powodowała rozciąganie łańcuchów rozrządu. Mało który użytkownik jest w
    stanie stwierdzić, że coś złego dzieje się z łańcuchem bo to praktycznie
    nie ma objawów.

    Czyli w normalnym europejskim samochodzie użytkownik jest dymany aż
    miło. Co z tego, że usterka jest od nowości skoro szansa na dowiedzenie
    się o niej podczas gwarancji jest minimalna.

    A.