-
11. Data: 2010-12-09 07:42:04
Temat: Re: Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C
Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>
> A jaki masz olej, bo w tej temperaturze może mieć konsystencje masła i
> stąd duże opory przy rozruchu.
> Po pierwsze nie wszędzie olej dochodzi i silnik pracuje "na sucho",
> dodatkowo hydrauliczne regulowanie luzu zaworów(zakładam, że ten silnik je
> ma) też nie działa w początkowej fazie w 100% i to też może być powód
> nierównej pracy.
A mnie się wydaje, że efekt nierównej pracy do niepalenie na któryś gar.
Ojciec ma mietka 190D - z 84 roku. Stoi od dwóch lat u mnie. Jedna lub dwie
ale obstawiam na 1 świec nie pali.
Jak było to -10 wiedziałem, że nie zapali. Ale kuchnia mietko to jednak
potęga jest - za 3 razem zapalił. I jak zawsze przebierał, przebierał aż w
końcu przepalił.
Jak tego auta nie kochać ..... ;-)
Pzdr
Rafał
-
12. Data: 2010-12-09 18:54:17
Temat: Re: Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C
Od: "Rafal" <r...@W...gazeta.pl>
Przemolo <p...@g...pl> napisał(a):
> Chcia�em zapyta� czy inni uşytkownicy tego pojazdu teş
maj� problemy z
> odpalaniem go po nocy przy temperaturze mniejszej lub rĂłwnej -10C?
> U mnie po ostatnich mrozach musia�em 3-5 razy kr�ci�
rozrusznikiem, Ĺźeby
> zaskoczy�. Gdy zaskoczy�, przez chwil� chodzi�
do�� nierówno i po
> chwili juş by�o ok.
Nie czytaj tych głupich porad, nie sprawdzaj świec żarowych, bo to nie ma
najmniejszego sensu. Wymień je wszystkie. Conajmniej 3 masz niedziałające.
Innych problemów nie masz.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/