  • 11. Data: 2010-12-09 07:42:04
    Temat: Re: Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    > A jaki masz olej, bo w tej temperaturze może mieć konsystencje masła i
    > stąd duże opory przy rozruchu.
    > Po pierwsze nie wszędzie olej dochodzi i silnik pracuje "na sucho",
    > dodatkowo hydrauliczne regulowanie luzu zaworów(zakładam, że ten silnik je
    > ma) też nie działa w początkowej fazie w 100% i to też może być powód
    > nierównej pracy.

    A mnie się wydaje, że efekt nierównej pracy do niepalenie na któryś gar.
    Ojciec ma mietka 190D - z 84 roku. Stoi od dwóch lat u mnie. Jedna lub dwie
    ale obstawiam na 1 świec nie pali.
    Jak było to -10 wiedziałem, że nie zapali. Ale kuchnia mietko to jednak
    potęga jest - za 3 razem zapalił. I jak zawsze przebierał, przebierał aż w
    końcu przepalił.
    Jak tego auta nie kochać ..... ;-)
    Pzdr
    Rafał

  • 12. Data: 2010-12-09 18:54:17
    Od: "Rafal" <r...@W...gazeta.pl>

    Przemolo <p...@g...pl> napisał(a):

    > ChciaĹ&#65533;em zapytaÄ&#65533; czy inni uĹźytkownicy tego pojazdu teĹź
    majÄ&#65533; problemy z
    > odpalaniem go po nocy przy temperaturze mniejszej lub rĂłwnej -10C?
    > U mnie po ostatnich mrozach musiaĹ&#65533;em 3-5 razy krÄ&#65533;ciÄ&#65533;
    rozrusznikiem, Ĺźeby
    > zaskoczyĹ&#65533;. Gdy zaskoczyĹ&#65533;, przez chwilÄ&#65533; chodziĹ&#65533;
    doĹ&#65533;Ä&#65533; nierĂłwno i po
    > chwili juĹź byĹ&#65533;o ok.

    Nie czytaj tych głupich porad, nie sprawdzaj świec żarowych, bo to nie ma
    najmniejszego sensu. Wymień je wszystkie. Conajmniej 3 masz niedziałające.
    Innych problemów nie masz.