  • 1. Data: 2011-10-09 23:11:19
    Temat: Hultaj w rodzinie ;)
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Hultaj i20 comfort dołączył do rodzinki
    przebieg 21km, przeznaczenie typowo miejskie,
    wygral w subiektywnym rankingu z Clio kilkoma detalami
    ciekawe czy zonka sie z nim polubi ;)
    - jak na razie micha usmiechnieta,
    zobaczymy co pierwej sie zacznie sypac, wszak to made in India :]

  • 2. Data: 2011-10-09 23:20:38
    Temat: Re: Hultaj w rodzinie ;)
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 23:11, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
    > Hultaj i20 comfort  dołączył do rodzinki

    oo - to GRATULACJE ;-) a co przewazylo nad Hultajkiem:>?? informuj jak
    tam autko bedzie sie sprawowac - wszak nie czesto udzielam sie na
    Grupie, ale czytuje regularnie ;-)

    Pozdrawiam i szerokosci zycze dla zonki,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://otomoto.pl/index.php?sect=edit

  • 3. Data: 2011-10-09 23:22:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek

> [...]
    > usmiechnieta,
    > zobaczymy co pierwej sie zacznie sypac, wszak to made in India :]

    Super, daj znać, jak kupisz nowa pralkę.

  • 4. Data: 2011-10-09 23:28:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    to wrote:

    > Super, daj znać, jak kupisz nowa pralkę.

    A tam nie ma wbudowanej?

  • 5. Data: 2011-10-09 23:31:12
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Waldek
    >
    > Super, daj znać, jak kupisz nowa pralkę.

    OK ;) 12 letnia Whirpool dziala bez szwanku, tylko ruda zaczyna ja podzerac
    - wiec pewnie juz niedlugo ...
    Co prawda NTG ale skoro sobie życzysz ;)

  • 6. Data: 2011-10-09 23:39:40
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 9 Paź, 23:11, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:

    >a co przewazylo nad Hultajkiem:>??

    Ano troche roznych detali,
    w tym i moich uwag, oraz oceny subiektywnej zonki,
    gdyz to "wozidupka" przeznaczona glownie dla niej
    Pare dni temu byl watek i20 & clio

  • 7. Data: 2011-10-09 23:46:42
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 23:39, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:

    > Pare dni temu byl watek i20 & clio

    Tak, tak - watek czytalem, tym niemniej uzytkowania bez zbednych
    niespodzianek.

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2011-10-10 08:42:24
    Od: z <z...@g...pl>

    Waldek pisze:
    > Hultaj i20 comfort dołączył do rodzinki

    Siedziałeś może w nowej Corsie? Porównywalna ilość miejsca w środku?

  • 9. Data: 2011-10-10 09:25:18
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Siedziałeś może w nowej Corsie? Porównywalna ilość miejsca w środku?

    Byly porownywane rozniaste z klasy B,
    i bylo odczucie (subiektywne) najwiekszej przestrzeni dla kierowcy i pasazera
    (nogi)
    poza tym o ile mi wiadomo 300 l bagaznik to tez niezly wynik.
    Chyba najgorzej zonce przypadla fiesta przez ta wysunieta konsole do przodu
    zas w nowym fokusie (wiem, ze to juz C) odniosla wrazenie klaustrofobii :D

  • 10. Data: 2011-10-10 13:36:09
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

> [...]
    > ciekawe czy zonka sie z nim polubi ;)
    > - jak na razie micha usmiechnieta,
    > zobaczymy co pierwej sie zacznie sypac, wszak to made in India :]

    chyba raczej Turcja...
    Moj ma przebieg 700km, od 3 tygodni zonka nim smiga. Niestety bardzo niemila
    sytuacja zaraz po odbiorze, doslownie po wyjechaniu z salonu w drodze do
    domu zapalila sie kontrolka ESP. Okazalo sie ze wylacznik przy pedale
    hamulca uszkodzony, jak jechalem wymienic to sie wyszlo ze klima nie
    dziala - jakis przewod byl nieszczelny, tez wymienili.
    Poza tym super, ale po takim starcie az sie boje co bedzie dalej. Przy
    okazji obejrzalem dokladnie i40 i chyba wiem czego bede szukal dla siebie ;)

    --
    Tomek