  • 1. Data: 2009-11-03 19:41:54
    Temat: status GG dlawi strone
    Od: "MG" <m...@b...info>

    witam
    w serwisie (serwisach) zastosowalem informacje o statusie GG (kilka numerow
    obok siebie)
    Czasami, gdy serwer GG zwleka z odpowiedzia, sa problemy ze sciagnieciem
    wszystkich elementow strony przez przegladarke w odpowiednio znosnym czasie.
    Ma to szczegolnie miejsce w IE<8.

    Wstawienie informacji o statusie do <iframe> w zasadzie nie pomoglo.

    Jaki mechanizm zastosowac, by najpierw sciagalo sie wszytko w glownym pliku,
    potem dopiero <iframe> lub tez sekcja GG.

    pozdrawiam
    MG

  • 2. Data: 2009-11-03 20:08:19
    Temat: Re: status GG dlawi strone
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    MG pisze:

    > Jaki mechanizm zastosowac, by najpierw sciagalo sie wszytko w glownym pliku,
    > potem dopiero <iframe> lub tez sekcja GG.

    Jak serwer gg opoznia to musisz na stronie wyswietlic informacje o
    statusie pobrana przez niezalezny skrypt. Tzn skrypt co okreslony czas
    pyta sie o status serwer GG i odpowiedz gdzies zapisuje. Z tego "gdzies"
    wrzucasz info. na swoja strone bez opoznien.

    p.
    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 3. Data: 2009-11-03 21:42:48
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    listopad roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 03. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) MG:

    > w serwisie (serwisach) zastosowalem informacje o statusie GG (kilka
    > numerow obok siebie)

    W jaki sposób uzyskujesz te informacje? Bo problem jest wyraźnie
    zależny od tego aspektu strony, a nie byłeś łaskaw nic o nim powiedzieć.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2009-11-04 09:07:24
    Od: alianora <a...@g...pl>

    MG pisze:
> [...]
    > wszystkich elementow strony przez przegladarke w odpowiednio znosnym czasie.

    jeżeli wstawisz status jako obrazek:
    http://status.gadu-gadu.pl/users/status.asp?id=10218
    070&styl=4
    to przeglądarka powinna wczytywać wszystko a obrazki ze statusem
    doczytać niezależnie.
    Nie wiem jak to jest w IE ale jeżeli zapycha się na tych obrazkach i nie
    wczytuje reszty to zostaje Ci użycie JS i dynamiczne wstawienie tych
    obrazków po załadowaniu strony.

    Pozdr.
    MK