    From: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Honda Hornet 2007 ale nie do końca.
    Date: Fri, 29 Jan 2010 19:10:13 +0100

    Czołem.
    Zakupiłem, w zasadzie to praktycznie wygrałem w karty takie czudo:
    http://img190.imageshack.us/i/hondahornet1.jpg/
    http://img693.imageshack.us/i/hondahornet2pg.jpg/

    ale coś mi tu nie pasuje, zwykły hornet nie ma lampy z owiewka i szybą i ma
    taki długi śmieszny zadupek, tu coprawda całego zadupka nie widać ale jest
    podobny do tego:
    http://s2.imgimg.de/uploads/K800visionba03e7c7JPG.jp
    ten złoty.

    Ktos może podpowiedzieć czy to była jakaś limitowana wersja ktora była
    produkowana przez krótki czas czy to radosna twórczość jednego z
    właścicieli. Więcej fotek zamieszczę wieczorem, ale może już ktoś coś wie?

    Ogólnie moto miało lekkiego szlifa z prawej strony ucierpiała właśnie ta
    nieszczęsna szyba ktorej nawet nie wiem od jakiego modelu szukać, lekko
    zadrapana chłodnica, dość mocno sfatygowany zbiornik, podrapane te rączki na
    zadupku, silnik nawet nie draśnięty, lekko zadrapany wydech(laser extreme)
    Fajnie by było doprowadzić go do ładnego stanu bo technicznie naprawdę jest
    niesamowity i jeden z niewielu takich egzemplaży, ale nie wiem z której
    strony to wogóle ugryźc.
    Ma ktoś jakąś koncepcję?

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW