  • Data: 2010-02-02 08:11:26
    Temat: Re: Honda Hornet 2007 ale nie do końca.
    Od: "Rafael" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Że leżał na prawej stronie to wiem, akcesroyjny wydech który kosztuje circa
    > 600baxów i filtr KN nie muszą swiadczyć o jego "lataniu" akcesoryjny zadupek
    > i szyba mogą świadczyć także o tym ze koleś miał dużo kasy i chciał zeby
    > moto wyglądało inaczej niż wszystkie inne. Mam wszystkie papiery kiedy
    > trafil do ubezpieczyciela po wypłatę AC więc tu się nie boję o to ze byl
    > kilkakrotnie robiony po przewałach, zaliczył glebę dostał kasę i zgonil w
    > ludzi jak stoi.

    Tylko po prawej? A to czemu brak ciężarka kierownicy i chwyt dla pasażera jest
    porysowany po lewej. Poza tym bak zazwyczaj w ten sposób nie obrywa jeżeli
    jest tylko szlif. Ja bym Ci radził sprawdzić lagi i zajrzeć pod bak - na tej
    grzbietowej ramie zazwyczaj wszystko widać gołym okiem. Choć oczywiście
    możliwe jest, że przednia zawiecha i rama nie ucierpiały jeśli na końcu "lotu"
    czy "szlifu" nie było stałej przeszkody.
    A w co Ty chcesz wierzyć to Twoja sprawa :).

    Pozdro
    Rafael, Szerszeń