-
21. Data: 2020-08-14 09:26:01
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: WS <L...@c...pl>
On Friday, August 14, 2020 at 9:14:19 AM UTC+2, cef wrote:
> Od jakiegoś czasu zwracam na to uwagę
> i tysiące może i są, tylko trzeba wiedzieć
> gdzie szukać.
Raczej z nawigacji, czy jakiejs mapy ladowrek nalezy skorzystac, aczkolwiek to to
toria ;)
praktyka:
https://e.autokult.pl/36179,kolejki-pod-stacjami-lad
owania
https://spidersweb.pl/autoblog/ladowarki-elektryczne
-warszawa-katastrofa/
-
22. Data: 2020-08-14 10:06:17
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello cef,
Friday, August 14, 2020, 9:14:15 AM, you wrote:
>>>>> No ale chyba rozumiesz różnice w sensie ryzyka utraty
>>>>> źródła zasilania?
>>>> To samo co z paliwem.
>>>> Naładujesz.
>>> Czyli nie rozumiesz różnicy albo jej nawet nie widzisz.
>>> Paliwo nie kończy się niespodziewanie (chyba, że wycieka)
>>> a prąd może się skończyć
>> Niespodziewanie?
> Na pewno bardziej niespodziewanie kończy się prąd
> niż paliwo.
Nie rozumiem. Masz zasięg z dokładnością do 1 km, tym bardziej
dokładny im bliżej końca. Jak koniec może być niespodziewany?
Wskaźnik poziomu paliwa jest dokładniejszy? Wątpię.
>>> i trochę o niego trudniej niż o paliwo.
>> Nawet w Polsce są już tysiące stacji ładowania.
> Od jakiegoś czasu zwracam na to uwagę
> i tysiące może i są, tylko trzeba wiedzieć
> gdzie szukać.
Żyjemy w XXI wieku - użyj Google, Luke.
https://www.google.com/search?q=mapa+stac%C5%82i+%C5
%82adowania
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
23. Data: 2020-08-14 10:16:57
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello WS,
Friday, August 14, 2020, 9:26:01 AM, you wrote:
>> Od jakiegoś czasu zwracam na to uwagę
>> i tysiące może i są, tylko trzeba wiedzieć
>> gdzie szukać.
> Raczej z nawigacji, czy jakiejs mapy ladowrek nalezy skorzystac, aczkolwiek to to
toria ;)
> praktyka:
> https://e.autokult.pl/36179,kolejki-pod-stacjami-lad
owania
Stary tekst, dotyczący darmowego ładowania w okresie świątecznym -
trudno, żeby nie było kolejek.
> https://spidersweb.pl/autoblog/ladowarki-elektryczne
-warszawa-katastrofa/
Choroby wieku dziecięcego. Swoją drogą - podchodzenie z hybrydą
plug-in do szybkiej ładowarki na ciężko płatnym parkingu, to bardzo
dziwny pomysł. Gniazdko w tym samochodzie jest po to, żeby ładować we
własnym garażu, z nocnej taryfy. I wtedy to ma sens.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
24. Data: 2020-08-14 10:32:47
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
--Gniazdko w tym samochodzie jest po to, żeby ładować we własnym garażu, z nocnej
taryfy. I wtedy to ma sens.
hybryda to przeciez sciema dla ekoimbecyli :-)
Badania Emission Analytics spalanie 7,6 litra czyli 62,5% powyzej testowego NEFZ
Angole testowali: srednia hybryd powyzej 6 litrow
Holendrzy 90 g/km emisji CO2 powyzej danych producenta
aby nadal trzepac kase z produkcji SUV doklada sie bateryjke z hulajnogi i na
papierze jest wszystko git, Greta sie nie czepia i interes sie kreci
Laut Emission Analytics betrug der Verbrauch der von ihnen untersuchten
Plug-In-Hybride im Schnitt 7,6 Liter/100km. Damit wichen die Werte um 62,5% von den
offiziellen NEFZ-Werten der Hersteller ab.
Auch das britische Unternehmen Miles Consultancy testete insgesamt 1500
Plug-In-Hybride, deren Durchschnittsverbrauch bei über sechs Litern pro 100 km und
damit weit über den angegebenen Daten lag.
Eine Studie der niederländischen Organisation für angewandte Naturwissenschaften TNO
erhob ihre Daten, indem sie die Nutzung von Tankkarten auswertete. Der
durchschnittliche CO2-Ausstoß der Plug-In-Hybride lag im Schnitt um 90 g/km über dem
offiziellen Wert.
-
25. Data: 2020-08-14 10:37:17
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
https://www.focus.de/auto/elektroauto/kabel-gar-nich
t-ausgepackt-plug-in-hybride-sind-der-groesste-betru
g-seit-dieselgate_id_9901213.html
najwiekszy szwindel od czasow dieselgate :-) no coz za przypadek czy to znow Niemcy ?
Der BMW 2er Active Tourer als Plug-In-Hybrid. Der Wagen wird seit September 2018 nur
noch mit Ausnahme-Genehmigung staatlich gefördert
Doplaty rzadowe od 2018r tylko na zasadzie wyjatkowego zezwolenia :-)
ekologia ekologia ale kasa w kieszeni niemieckich motokoncernow musi sie zgadzac :-)
-
26. Data: 2020-08-14 11:27:40
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
lemingi juz ustawiaja sie w kolejce ... diesel jest zly a hybryda dobra :-)
https://next.gazeta.pl/next/7,161716,26206337,hybryd
a-plug-in-od-skody-mozesz-jezdzic-jak-elektrykiem-ni
e.html#s=BoxMMt2
Wygląda więc na to, że Skoda znalazła idealne rozwiązanie, które pozwala nie tylko
cieszyć się dużym zasięgiem, ekonomiczną jazdą i dużą praktycznością auta, ale
również korzystać z niego zupełnie za darmo. A to wszystko przy ekologicznym
podejściu, które dziś naprawdę ma znaczenie.
buhahaha co za dzbany :-)
-
27. Data: 2020-08-14 12:12:25
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:dedacf33-c0b3-4004-b8fe-9f8c914dbd68o@g
ooglegroups.com...
>lemingi juz ustawiaja sie w kolejce ... diesel jest zly a hybryda
>dobra :-)
A to swoja droga - diesel jest bardzo zly, benzyna zla, prad z
Belchatowa dobry :-)
>https://next.gazeta.pl/next/7,161716,26206337,hybry
da-plug-in-od-skody-mozesz-jezdzic-jak-elektrykiem-n
ie.html#s=BoxMMt2
>Wygląda więc na to, że Skoda znalazła idealne rozwiązanie, które
>pozwala nie tylko cieszyć się dużym zasięgiem, ekonomiczną jazdą i
>dużą praktycznością auta, ale również korzystać z niego zupełnie za
>darmo. A to wszystko przy ekologicznym podejściu, które dziś naprawdę
>ma znaczenie.
>buhahaha co za dzbany :-)
Jak cytujesz to daj cudzyslowy.
Artykul sponsorowany ?
"W przypadku większości samochodów plug-in wynosi on kilkadziesiąt
kilometrów, gdy jeździmy tylko na energii elektrycznej. Mało który
pozwala na przejechanie więcej niż 50 km na jednym ładowaniu.
Na tym polu zdecydowanie wyróżnia się nowa Skoda Superb [...] Siłą
Skody są jednak pojemne baterie umieszczone pod podłogą, tuż przed
tylną osią. Mają one pojemność 13 kWh, co zdaniem producenta wystarcza
na przejechanie 62 km. Dla konkurentów w tym segmencie jest to wynik
nie do pobicia.
O ile w przypadku wielu hybryd plug-in faktycznie część trasy
przejedziemy na prądzie, o tyle po 35 czy 45 km energii zaczyna
brakować. Zasięg 62 km sprawia z kolei, że ciężko będzie wyczerpać
baterie Superba do zera przed końcem dnia."
Artykul sponsorowany ... ale jak dla mnie to bardzo dobre rozwiazanie.
Moglbym po miescie jezdzic na pradzie, a w trasie nie martwic sie o
tankowanie.
Tylko oczywiscie skoda nie jest tu pierwsza, ani jedyna, a tych 62 km
to dla jednych za duzo, a dla innych i tak za malo ...
J.
-
28. Data: 2020-08-14 12:16:40
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 14-08-2020 o 09:24, cef pisze:
> W dniu 2020-08-14 o 06:46, Cavallino pisze:
>> W dniu 14-08-2020 o 06:10, cef pisze:
>
>>> No ale chyba rozumiesz różnice w sensie ryzyka utraty
>>> źródła zasilania?
>
>> To samo co z paliwem.
>> Naładujesz.
>
> Czyli nie rozumiesz różnicy albo jej nawet nie widzisz.
> Paliwo nie kończy się niespodziewanie (chyba, że wycieka)
A prąd nie wycieka, więc też się nie kończy niespodziwanie.
Wyświetlanie pozostałego zasięgu to podstawowa funkcja każdego elektryka.
> Nie bez powodu głównym dyskutowanym parametrem
> e-samochodów jest zasięg na jednym ładowaniu.
Ale dyskutują o tym tylko lamerzy, bez pojęcia o temacie.
Ci którzy spróbowali, albo kupują auto z zasięgiem większym, wg swoich
potrzeb, albo planują trasę uwzględniając ładowarki i zasięg danego
samochodu i nie mają o czym dyskutować.
-
29. Data: 2020-08-14 12:17:18
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 14-08-2020 o 10:14, cef pisze:
> W dniu 2020-08-14 o 08:55, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello cef,
>>
>> Friday, August 14, 2020, 8:24:37 AM, you wrote:
>>
>>>>> No ale chyba rozumiesz różnice w sensie ryzyka utraty
>>>>> źródła zasilania?
>>>> To samo co z paliwem.
>>>> Naładujesz.
>>> Czyli nie rozumiesz różnicy albo jej nawet nie widzisz.
>>> Paliwo nie kończy się niespodziewanie (chyba, że wycieka)
>>> a prąd może się skończyć
>>
>> Niespodziewanie?
>
> Na pewno bardziej niespodziewanie kończy się prąd
> niż paliwo.
Wręcz przeciwnie.
Jest cała kupa samochodów spalinowych, która zasięgu nie podaje.
-
30. Data: 2020-08-14 12:18:37
Temat: Re: Holowanie elektryka
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 14-08-2020 o 10:26, WS pisze:
> On Friday, August 14, 2020 at 9:14:19 AM UTC+2, cef wrote:
>
>> Od jakiegoś czasu zwracam na to uwagę
>> i tysiące może i są, tylko trzeba wiedzieć
>> gdzie szukać.
>
> Raczej z nawigacji, czy jakiejs mapy ladowrek nalezy skorzystac, aczkolwiek to to
toria ;)
Plugshare ma nawet planowanie trasy z ładowaniami.
I to nie jest teoria.
Ludzie z zasięgiem poniżej 200 km, jeżdżą sobie na wakacje do Chorwacji
w ten sposób....