-
X-Received: by 2002:a25:2d5c:: with SMTP id s28mr2327187ybe.23.1597393968220; Fri, 14
Aug 2020 01:32:48 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:2d5c:: with SMTP id s28mr2327187ybe.23.1597393968220; Fri, 14
Aug 2020 01:32:48 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postn
ews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 14 Aug 2020 01:32:47 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <4050399323$20200814101701@squadack.com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=62.153.235.138;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 62.153.235.138
References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<9944388687$20200814085531@squadack.com>
<5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<4050399323$20200814101701@squadack.com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Holowanie elektryka
From: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
Injection-Date: Fri, 14 Aug 2020 08:32:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3073
X-Received-Body-CRC: 2223061470
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682581
[ ukryj nagłówki ]--Gniazdko w tym samochodzie jest po to, żeby ładować we własnym garażu, z nocnej
taryfy. I wtedy to ma sens.
hybryda to przeciez sciema dla ekoimbecyli :-)
Badania Emission Analytics spalanie 7,6 litra czyli 62,5% powyzej testowego NEFZ
Angole testowali: srednia hybryd powyzej 6 litrow
Holendrzy 90 g/km emisji CO2 powyzej danych producenta
aby nadal trzepac kase z produkcji SUV doklada sie bateryjke z hulajnogi i na
papierze jest wszystko git, Greta sie nie czepia i interes sie kreci
Laut Emission Analytics betrug der Verbrauch der von ihnen untersuchten
Plug-In-Hybride im Schnitt 7,6 Liter/100km. Damit wichen die Werte um 62,5% von den
offiziellen NEFZ-Werten der Hersteller ab.
Auch das britische Unternehmen Miles Consultancy testete insgesamt 1500
Plug-In-Hybride, deren Durchschnittsverbrauch bei über sechs Litern pro 100 km und
damit weit über den angegebenen Daten lag.
Eine Studie der niederländischen Organisation für angewandte Naturwissenschaften TNO
erhob ihre Daten, indem sie die Nutzung von Tankkarten auswertete. Der
durchschnittliche CO2-Ausstoß der Plug-In-Hybride lag im Schnitt um 90 g/km über dem
offiziellen Wert.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.08.20 10:37 Przemek Jedrzejczak
- 14.08.20 11:27 Przemek Jedrzejczak
- 14.08.20 12:12 J.F.
- 14.08.20 12:16 Cavallino
- 14.08.20 12:17 Cavallino
- 14.08.20 12:18 Cavallino
- 14.08.20 12:24 Cavallino
- 14.08.20 13:04 K
- 14.08.20 13:06 K
- 14.08.20 13:53 J.F.
- 14.08.20 14:02 J.F.
- 14.08.20 14:05 J.F.
- 14.08.20 14:28 J.F.
- 14.08.20 14:28 RadoslawF
- 14.08.20 14:30 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=