  • 21. Data: 2010-05-26 07:34:42
    Temat: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2010 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:

    > No dobra, nie bede taki:
    >
    > http://skocz.pl/FLHT
    >
    > Tera niech se chlopak pomysli jak to mozna zle zamocowac :)

    OK, obrazki widziałem, na żywo nigdy się nie przyglądałem. To jak jest
    mocowana ta owiewka? Do czego i dlaczego nie da się jej źle zamocować?

    Bo z oglądania obrazków wydaje mi się że, mocowana do przedniego
    zawieszenia/kierownicy (na jedno wychodzi).

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 22. Data: 2010-05-26 07:44:31
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 25/05/2010 22:25, Tytus wrote:
    > Poza tym HD nie sluzy do jazdy - wiec uprasza sie o zastosowanie norm
    > zwyczajowych...

    to do czego służy ?

    --
    mysiar

  • 23. Data: 2010-05-26 07:49:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-26 09:34, kakmar pisze:

> [...]
    >
    > Bo z oglądania obrazków wydaje mi się że, mocowana do przedniego
    > zawieszenia/kierownicy (na jedno wychodzi).

    Bo jest do przedniego zawieszenia i stanowi jeden, bardzo duzy i
    skomplikowany element, zawierajacy takze komplet zegarow, radio, 2 kg
    kabli i inne gadzety. Nie da sie tego zamocowac zle bo albo pasuje albo
    nie. Twoje dywagacje maja podobnty sens jak wypowiedz ze np. XX albo
    Busa wezykuje bo ktos mu krzywo zamocowal owiewke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2010-05-26 08:52:01
    Od: kakmar <k...@g...com>

> [...]
    > skomplikowany element, zawierajacy takze komplet zegarow, radio, 2 kg
    > kabli i inne gadzety. Nie da sie tego zamocowac zle bo albo pasuje albo

    Widzisz tego nie wiem, i skoro Ty wiesz to ok, ale i tak targają mną
    wątpliwości czy ta cała "skomplikowana elementa" nie może np: po "lekkim
    paciaku" być z jednej strony bardziej niż z drugiej. Przy większych
    prędkościach 140, pod 160 i więcej, nawet niewielkie przesunięcie ma
    znaczenie.

    > Twoje dywagacje maja podobnty sens jak wypowiedz ze np. XX albo
    > Busa wezykuje bo ktos mu krzywo zamocowal owiewke.

    Wiesz, napiszę Ci 3 raz to samo: To właśnie miejsce zamocowania owiewki
    ma znaczenie, do ramy dobrze (zwykłe lekko krzywe nie ma znaczenia), do
    kierownicy źle (trochę krzywo może mieć znaczenie). Oczywiście zależy od
    prędkości. Dlatego nie rozumiem co chciałeś przekazać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 25. Data: 2010-05-26 16:32:21
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Grzybol pisze:
    ...>8
    > Ślepy dziadu zabiłeś rowerzyste. Nie opowiadaj bajek, że mając 80 lat
    > zapierdalałeś 160. Chyba we śnie...

    Czy ten brak emotki na koncu oznacza ze pisales zalany w bryzg (co
    akurat potrafie zrozumiec) czy tez chciales mnie poprostu obrazic?
    Jesli to ostatnie to trafiles kula w plot, nie masz pojecia ilu
    podobnych durniow juz przezylem.
    Poza tym - sam kiedys bedziesz mial 80 lat... O ile dozyjesz z takim
    charakterem.

    Pozdrawiam mimo wszystko
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 26. Data: 2010-05-26 17:34:03
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:htjids$el9$1@news.onet.pl...
    > Czy ten brak emotki na koncu oznacza ze pisales zalany w bryzg (co akurat
    > potrafie zrozumiec) czy tez chciales mnie poprostu obrazic?

    Czasem trzeba się samemu przekonać jak to jest jebać kogoś, nie sądzisz?

    > Jesli to ostatnie to trafiles kula w plot, nie masz pojecia ilu podobnych
    > durniow juz przezylem.

    Jeden dureń mi mówił, że przeżył wielu takich jak Ty...

    > Poza tym - sam kiedys bedziesz mial 80 lat... O ile dozyjesz z takim
    > charakterem.

    Nie dożyję. Stawiam na to, że pierdolniesz mnie jak będę jechał rowerem...

    > Pozdrawiam mimo wszystko
    > Sir Piernik
    > Betvelwe

    Również, Dziadeczku.

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2010-05-26 18:15:39
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Grzybol pisze:
    ...>8
    > Nie dożyję. Stawiam na to, że pierdolniesz mnie jak będę
    > jechał rowerem...

    No i wszystko jasne. W swoim dluuugim zyciu nie raz spotkalem sie z
    frustratami ktorzy zdajac sobie sprawe (i chwala im za to) ze poprostu
    sa za ciency do jazdy motocyklem odreagowywali wylewajac pomyje na
    motocyklistow.
    Nie jestes w najmniejszym stopniu oryginalny :) Ot, klasyka i tyle :(
    Mam nadzieje ze nie jezdzisz autem bo wtedy byl bys poprostu
    niebezpieczny (choc takich rowniez juz dawno nauczylem sie rozpoznawac z
    daleka i mam swoje patenty na unikanie skutkow ich frustracji).
    Ale moglbys trafic na kogos mniej doswiadczonego niz ja i dopiero w
    ciupie doszedl bys do rozumu (co nie zwrocilo by jednak zdrowia/zycia
    Twojej ofierze).

    Nadal pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 28. Data: 2010-05-26 18:29:56
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:htjofk$1qk$...@n...onet.pl...
    > No i wszystko jasne. W swoim dluuugim zyciu nie raz spotkalem sie z
    > frustratami
    (...)

    I po co dyskutujesz? Zachecam juz Arniego do ignorowania postow (mimo tego,
    ze grzybol ciagle zmienia adresy, zeby Arniemu podniesc cisnienie), wiec
    zachece i Ciebie. Wszyscy zignoruja i bedzie po problemie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 29. Data: 2010-05-26 18:46:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego, ze grzybol ciagle zmienia adresy, zeby Arniemu podniesc
    > cisnienie), wiec zachece i Ciebie. Wszyscy zignoruja i bedzie po

    Paczpan, Ciebie ignorują i nadal jest problem:-)

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2010-05-26 19:03:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:htjofk$1qk$1@news.onet.pl...
> [...]
    > frustratami ktorzy zdajac sobie sprawe (i chwala im za to) ze poprostu sa
    > za ciency do jazdy motocyklem odreagowywali wylewajac pomyje na

    Hehe. Problem w tym, że rzadko jeżdże rowerem. Nie wylewam pomyj na
    motocyklistów. Uświadamiam tylko co niektórym, że nie są równiejsi. Jak
    niektóre Miśki chcą mieć hermetyzm udawać tam mistrzów, to od tego są fora z
    adminem, może płatne, żeby im nikt nie przeszkadzał. To jest grupa dla
    wszystkich. Każdy ma swój głos i każdy może pisać co chce. Jak komuś się
    wydaje, że jest Nadczłowiekiem czy innym Pedałem, to niestety musi pogodzić
    się z tym, że Grzybol go zjebie:-)

    > Nie jestes w najmniejszym stopniu oryginalny :) Ot, klasyka i tyle :(

    Ja nie chcę być oryginalny. To raczej Ty próbujesz tu pozować na starego
    Mistrza, który wszystko już w życiu widział i wie lepiej od innych. Może
    nawet lepiej od Kucza? Klasyka - stary wyjadacz mający resztę za młodych
    baranów. Nie sądzisz? Prawda jest taka, że nie masz nhmniejszego pojęcia kim
    jestem, ile mam lat i to pierdolenie o frustracjach:-) Żenua. Psycholog do
    dupy...

    > Mam nadzieje ze nie jezdzisz autem bo wtedy byl bys poprostu niebezpieczny

    Sądzisz tak na podstawie mojej gry w chuja z Tobą i innymi? Jeżdżę
    samochodami od 28 lat. Nigdy nikogo nie zabiłem, w przeciwieństwie do
    Ciebie:-) Nie poluję na rowerzystów ani na motocyklistów.

    > (choc takich rowniez juz dawno nauczylem sie rozpoznawac z daleka i mam
    > swoje patenty na unikanie skutkow ich frustracji).

    Ja też.

    > Ale moglbys trafic na kogos mniej doswiadczonego niz ja i dopiero w ciupie
    > doszedl bys do rozumu (co nie zwrocilo by jednak zdrowia/zycia Twojej
    > ofierze).

    Ale pierdolisz. Już wiesz o nmie wszystko. Nawet to że jestem zimnym
    skurwysynem zabijającym ludzi. Czy jakbym napisał to samo o Tobie to
    ucieszyłbyś się?

    > Nadal pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betvelwe

    P.S. Na motocyklach różnych marek jeżdże od 30 lat. Robię rocznie średnio
    około 10-15 tys km na motocyklach. Mam ich zawsze 3-4 sztuki w garażu. Więc
    nie kreuj się na starego miszcza. Sądzisz że więcej najeździłeś ode mnie w
    życiu?

    --
    Grzybol