    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Date: Wed, 26 May 2010 21:03:10 +0200

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:htjofk$1qk$1@news.onet.pl...
    > No i wszystko jasne. W swoim dluuugim zyciu nie raz spotkalem sie z
    > frustratami ktorzy zdajac sobie sprawe (i chwala im za to) ze poprostu sa
    > za ciency do jazdy motocyklem odreagowywali wylewajac pomyje na
    > motocyklistow.

    Hehe. Problem w tym, że rzadko jeżdże rowerem. Nie wylewam pomyj na
    motocyklistów. Uświadamiam tylko co niektórym, że nie są równiejsi. Jak
    niektóre Miśki chcą mieć hermetyzm udawać tam mistrzów, to od tego są fora z
    adminem, może płatne, żeby im nikt nie przeszkadzał. To jest grupa dla
    wszystkich. Każdy ma swój głos i każdy może pisać co chce. Jak komuś się
    wydaje, że jest Nadczłowiekiem czy innym Pedałem, to niestety musi pogodzić
    się z tym, że Grzybol go zjebie:-)

    > Nie jestes w najmniejszym stopniu oryginalny :) Ot, klasyka i tyle :(

    Ja nie chcę być oryginalny. To raczej Ty próbujesz tu pozować na starego
    Mistrza, który wszystko już w życiu widział i wie lepiej od innych. Może
    nawet lepiej od Kucza? Klasyka - stary wyjadacz mający resztę za młodych
    baranów. Nie sądzisz? Prawda jest taka, że nie masz nhmniejszego pojęcia kim
    jestem, ile mam lat i to pierdolenie o frustracjach:-) Żenua. Psycholog do
    dupy...

    > Mam nadzieje ze nie jezdzisz autem bo wtedy byl bys poprostu niebezpieczny

    Sądzisz tak na podstawie mojej gry w chuja z Tobą i innymi? Jeżdżę
    samochodami od 28 lat. Nigdy nikogo nie zabiłem, w przeciwieństwie do
    Ciebie:-) Nie poluję na rowerzystów ani na motocyklistów.

    > (choc takich rowniez juz dawno nauczylem sie rozpoznawac z daleka i mam
    > swoje patenty na unikanie skutkow ich frustracji).

    Ja też.

    > Ale moglbys trafic na kogos mniej doswiadczonego niz ja i dopiero w ciupie
    > doszedl bys do rozumu (co nie zwrocilo by jednak zdrowia/zycia Twojej
    > ofierze).

    Ale pierdolisz. Już wiesz o nmie wszystko. Nawet to że jestem zimnym
    skurwysynem zabijającym ludzi. Czy jakbym napisał to samo o Tobie to
    ucieszyłbyś się?

    > Nadal pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betvelwe

    P.S. Na motocyklach różnych marek jeżdże od 30 lat. Robię rocznie średnio
    około 10-15 tys km na motocyklach. Mam ich zawsze 3-4 sztuki w garażu. Więc
    nie kreuj się na starego miszcza. Sądzisz że więcej najeździłeś ode mnie w
    życiu?

    --
    Grzybol