  • 1. Data: 2012-06-08 19:36:17
    Temat: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: OldStefan <s...@n...pl>

    Płacę okolo 80 zł/m na 3 lata i za te pieniądze hamy robią mi
    obciach.Najpierw przy moim dziecku pokazal się komunikat o rozpoczęciu
    windykacji wobec mnie...Rodzina i dzieci w szoku,...straciłem
    honor...Wciąz nie odbieram opłacanych kanałów i bardzo duże ponosze
    koszty zgłaszani awarii...Teraz nie odbieram Euro...Oni mają mnie w
    dupie...Polecam wariatom abonament u nich...http://z.cba.pl/cp.htm

  • 2. Data: 2012-06-08 20:00:45
    Temat: Re: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "OldStefan" <s...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > honor...Wciąz nie odbieram opłacanych kanałów i bardzo duże ponosze koszty
    > zgłaszani awarii...Teraz nie odbieram Euro...Oni mają mnie w

    Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?
    PLONK WARNING !!!!

  • 3. Data: 2012-06-08 21:39:41
    Od: OldStefan <s...@n...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "OldStefan" <s...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?
    > PLONK WARNING !!!!

    A tak do rzeczy? Co ci się nie podoba? Proszę o konkrety.Jesteś
    pracownikiem Cyfrowego Polsatu? Razi Cie , ze pisze iż hamy nie reaguja
    na zgłoszenia awarii? Oni bodajże mnie blokują w necie na wszystkie
    możliwe sposoby.Ty dajesz "PLONK"? za co? I dlaczego krzyczysz na mnie
    [pisząc dużymi literami]- czym tak cię obraziłem?
    Zarzucasz brak ortografii? Podaj dokldniej! Jesli chcesz abym zamiast
    "hamy" pisał "chamy" to przychyle się do twojej uprzejmej prośby. TYLKO
    NIE KRZYCZ WIECEJ NA MNIE BO PO KONTAKTACH Z CHAMAMI MAM DOŚC WSZYSTKIEGO !

    OldStefan

  • 4. Data: 2012-06-08 21:45:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "OldStefan" <s...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > A tak do rzeczy? Co ci się nie podoba?

    Ilość powtórzeń na ten sam temat, który nikogo poza Tobą nie interesuje.

  • 5. Data: 2012-06-08 21:49:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *OldStefan* napisał(-a):

    Cztery tematy o tym założyłeś. Czego jeszcze chesz, żebyśmy się w każdym
    nowym na ten sam temat brandzlowali jaki to jesteś skrzywdzony?
    PW!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-06-09 11:52:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ilość powtórzeń [...]

    Gwoli ścisłości: LICZBA powtórzeń. Powtórzenia są policzalne.

  • 8. Data: 2012-06-09 12:07:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jqv6di$cbf$...@p...pl...

    > Gwoli ścisłości: LICZBA powtórzeń. Powtórzenia są policzalne.

    W jego przypadku niekoniecznie. ;-)

  • 9. Data: 2012-06-09 20:53:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-08 19:36:17 +0200, OldStefan <s...@n...pl> said:

    > PRe: Hamy z Cyfrowego Polstu

    Podpisałeś umowę z szynkami?!

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2012-06-09 21:51:38
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-08 19:36, OldStefan pisze:
> [...]
    > honor...Wciąz nie odbieram opłacanych kanałów i bardzo duże ponosze
    > koszty zgłaszani awarii...Teraz nie odbieram Euro...Oni mają mnie w

    Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity i nic nie
    place !