    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Halo Polska, kogo fTP robi w **uja ?
    Date: Tue, 15 Jan 2008 22:11:59 -0500

    30 mega symetryk dla jednego z moich partnerow biznesowych (usluga
    nazywa sie VPN), zamowiony w lipcu, mial byc na wrzesien, umowa
    (pomaranczowego pojecia nie mam kiedy podpisana) przewiduje ze jesli do
    28 grudnia nie uruchomia uslugi to beda placic kary. Swiatlowod
    dociagniety, usluga nie uruchomiona do dzisiaj.

    Jak ktos ma podobne przypadki, szczegolnie interesuja mnie przypadki
    odwlekania w nieskonczonosc upgrade-u tego typu lacz to prosze sie
    dopisywac.

    z gory dziekuje za informacje

    futszaK