  • 1. Data: 2010-03-04 11:54:07
    Temat: HTC HD2 bez WIndows Phone 7 - Oficjalnie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Zrodlo: http://teleklony.pl/wp/?p=503

    Informacja prosto z HTC:

    Pytanie
    To jeszcze moze jakis komenatrz do plotek o braku Windows Phone 7 Series
    na HD2 z powodu braku klawisza Szukaj. Dzis wiele osob rezygnuje z HD2
    bo nie wie czy dostanie WP7S, czy są jakieś oficjalne decyzje co do
    upgradu HD2 po premierze WP7S ?

    HTC
    Oficjalnie hd2 nie spełnia wymagań sprzętowych stawianych dla urządzeń
    wp7. Na obecną chwilę nie ma planów przygotowania tej wersji systemu dla
    hd2.

  • 2. Data: 2010-03-04 13:08:54
    Temat: Re: HTC HD2 bez WIndows Phone 7 - Oficjalnie
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmo77t$8qn$1@news.onet.pl:

> [...]
    > na HD2 z powodu braku klawisza Szukaj. Dzis wiele osob rezygnuje z HD2
    > bo nie wie czy dostanie WP7S, czy są jakieś oficjalne decyzje co do

    Na razie to tylko przepychanki pomiędzy M$ a HTC. Czy będzie czy nie będzie
    okaże się dopiero po premierze 7. O ile komuś z THD2 ta siódemka będzie do
    czegoś w ogóle potrzebna.
    A co powiesz na pozew Appla na HTC?;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 3. Data: 2010-03-04 13:22:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > okaże się dopiero po premierze 7. O ile komuś z THD2 ta siódemka będzie do

    Ze jest wymierzony w Androida. Bodaj 18 z zarzutów to zarzuty na
    "androida" a tylko 2 chyba dotycza Sense (np slide to unlock). I bodaj
    zaden bezposrednio "konstrukcji hardware"

    Ale jak czytam iz patent dotyczy "odblokowania klawiatury za pomoca
    gestu wykonanego na ekranie" to mnie zastanawia co za idioci pozwalaja
    to patentowac.

  • 4. Data: 2010-03-04 14:01:54
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmoce7$ms8$1@news.onet.pl:

    > Ale jak czytam iz patent dotyczy "odblokowania klawiatury za pomoca
    > gestu wykonanego na ekranie" to mnie zastanawia co za idioci pozwalaja
    > to patentowac.

    Po raz pierwszy i pewnie ostatni zgadzam się z toba.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski