  • 1. Data: 2010-03-04 08:54:30
    Temat: internet w Orange POP
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Usiluje znalezc jakas sensowna usluge w Orange POP aby skorzystac z
    internetu. Znajduje tylko Orange Free 50MB za bodajze 20zl - no to jakas
    porazka jest. Strona WWW z obrazkami moze miec kilkaset KB, pochodze 20
    minut po sieci i po pakiecie.
    Z drugiej strony nie chcialbym zmieniac taryfy, gdyz mi pasuje bardzo
    dobrze (wydaje 50zl na 3 miesiace a i tak mi kasa zostaje na koncie).
    Dalbym z 10zl miesiecznie za net, ale to musialoby byc z 500MB co
    najmniej - jak rozumiem moge sobie pomarzyc ze orange cos takiego da?
    Marx

  • 2. Data: 2010-03-04 13:08:49
    Temat: Re: internet w Orange POP
    Od: KP <p...@o...pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > Dalbym z 10zl miesiecznie za net, ale to musialoby byc z 500MB co
    > najmniej - jak rozumiem moge sobie pomarzyc ze orange cos takiego da?

    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?stamp=1267708048143

  • 3. Data: 2010-03-04 15:02:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-04 14:08, KP pisze:

    > http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?stamp=1267708048143

    drogo :(
    a rozmowy w tej taryfie pewnie kosmicznie drogie o ile wogole da sie gadac
    Marx

  • 4. Data: 2010-03-04 17:34:59
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    > drogo :(
    > a rozmowy w tej taryfie pewnie kosmicznie drogie o ile wogole da sie gadac
    > Marx

    Czytałeś wogóle cennik ? 0,29 zł za 1 min do wszystkich prócz Play i CP - da
    się dzwonić

  • 5. Data: 2010-03-05 19:17:41
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    opop nie da sie uzywac do niczego innego jak tylko tyi3 a obecnie do
    darmowych na orange i stacjonarne za 6 zl.

    do pozostalych zastosowan tylko play fresh, i te 2 opcje sa na ta
    chwile razem najtansze!