    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC HD2 bez WIndows Phone 7 - Oficjalnie
    Date: Thu, 04 Mar 2010 14:22:49 +0100

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmo77t$8qn$1@news.onet.pl:

    > Na razie to tylko przepychanki pomiędzy M$ a HTC. Czy będzie czy nie będzie
    > okaże się dopiero po premierze 7. O ile komuś z THD2 ta siódemka będzie do
    > czegoś w ogóle potrzebna.
    > A co powiesz na pozew Appla na HTC?;)))

    Ze jest wymierzony w Androida. Bodaj 18 z zarzutów to zarzuty na
    "androida" a tylko 2 chyba dotycza Sense (np slide to unlock). I bodaj
    zaden bezposrednio "konstrukcji hardware"

    Ale jak czytam iz patent dotyczy "odblokowania klawiatury za pomoca
    gestu wykonanego na ekranie" to mnie zastanawia co za idioci pozwalaja
    to patentowac.