  • 11. Data: 2010-10-24 15:58:31
    Temat: Re: HTC Desire - kilka pytan
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 14:36:54 +0200,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > Pytanie czy lepsze dwa programy (tak, Aldiko jest świetne),
    > czy babranie się z konwersją.
    > Ja wybrałem hurtowe przerzucenie z karty pamięci i drugi program zamiast
    > klikania konwersji...
    >
    > M.

    A to już nie odpowiem, bo co kto lubi :) Ja też w sumie mam więcej niż
    jeden program, bo na telefonie siedzi jeszcze Kindle :)

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."

  • 12. Data: 2010-10-24 16:02:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 23:58:02 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Skype na androida pojawiło się bardzo niedawno i nie zauważyłem takiej
    > funkcjonalności.

    Skype w obecnej formie to jakieś nieporozumienie - co z tego, że dźwięk
    niezły, skoro nawet bez rozmów bardzo szybko pożera baterię, na dodatek jak
    poużywasz innych aplikacji to system może Skype zwyczajnie zabić by zwolnić
    pamięć...
    Bardzo dziwnie napisany program.

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 13. Data: 2010-10-24 16:07:45
    Od: raviz <r...@v...pl>

    On 2010-10-24 18:02, Andrzej Libiszewski wrote:

> [...]
    > poużywasz innych aplikacji to system może Skype zwyczajnie zabić by zwolnić

    Przypuszczam, ze Stefan swoim Facetime pobudzi do dzialania innych
    producentow i jesli nie Skype to konkurencja wykorzysta w koncu przednia
    kamere.

  • 14. Data: 2010-10-24 16:24:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 18:07:45 +0200, raviz napisał(a):

    > Przypuszczam, ze Stefan swoim Facetime pobudzi do dzialania innych
    > producentow i jesli nie Skype to konkurencja wykorzysta w koncu przednia
    > kamere.

    Mam nadzieję. Z tym, że facetime mi akurat jest zupełnie obojętny, bo nikt
    tego ze znajomych nie używa - co powoduje, że chwilowo w każdym razie
    skazany jestem na Skype.

    God created Arrakis to train the faithful.