    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: HR i CSS3
    Date: Mon, 6 Feb 2012 12:00:23 +0100

    Witam,

    Jakiś czas temu prowadziłem dyskusję na temat collapsing margins. Włśnie
    doświadczam "dobrodziejstwa" tego, z czym nie wiem za bardzo jak sobie
    poradzić. Banalna sprawa. Zdefiniowałem sobie <hr> jako:

    hr {
    height: 0px;
    margin-top: 10px;
    border-bottom-width: 1px;
    border-bottom-style: solid;
    border-bottom-color: rgba(255,255,255,0.4);
    border-right-style: none;
    border-left-style: none;
    border-top-width: 1px;
    border-top-style: solid;
    border-top-color: rgba(0,0,0,1);
    margin-bottom: 10px;
    padding: 0px;
    }

    Założenie jest takie, że nie stosuję grafiki. Chciałbym aby HR generował
    odstęp od góry i od dołu i miał 2 linie poziome o różnych parametrach
    takich jak powyżej. Gdy umieściłem HR pod elementem, który nie blokuje tej
    upierdliwej funkcjonalności (collapsingu), to rozjechał mi się layout
    strony. Czy macie jakiś pomysł aby HR nie psuł niczego? Mam na myśli to aby
    zawsze stanowił blok o wysokości 22px z 2 liniami pośrodku wysokości i nie
    wpływał na elementy powyżej i poniżej niezależnie od tego jakie one by nie
    były.